Snag Eliminator - vasskyddade trekrokar - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Snag Eliminator - vasskyddade trekrokar

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Snag Eliminator - vasskyddade trekrokar

Hittade denna nya uppfinning på ett annat forum, en vasskyddad trekrok som skulle kunna förhindra en del bottennapp, och därmed spara en del pengar åt folk. Vad tror ni om denna idé? De kostar visserligen 10 spänn styck men det är ju ändå billigare än att köpa ett nytt bete för kanske 150 spänn eller mer...

Min fiskeblogg: http://mickesfiske.blogg.se/

"If people concentrated on the really important things in life, there'd be a shortage of fishing poles." - Doug Larson

0.36 flätlina är ett annat bra sätt att behålla beten

Allvarligt så måste krokningsförmågan påverkas negativt,
    det ligger ju i produktens natur,
    men i en del vatten kan det säkert vara värt.....

Vissa kast avstår man ju ifrån pga tät vegetation och med dessa kan man ju iaf göra ett försök.

Kommentera

Snag Eliminator

Jag håller med om att det absolut bästa sättet att slippa förlora sina beten är att använda spunnen lina. Den allra största anledningen till att jag utvecklade produkten Snag Eliminator var att jag ville kunna fiska effetivt även där det fans vegitation eller andra hinder.

Jag får ofta frågan om kroknings egenskaperna påverkas av plasten. Jag har inte märkt någon större skillnad själv och inbillar mej att om någon av mina kunder varit missnöjda så borde jag fått höra det. Har sållt ca 5000 krokar och inga klagomål ännu.

Mvh Björn Ljungström / BCL Fishing Gear

Kommentera

Ursprungligen postat av Spy
        0.36 flätlina är ett annat bra sätt att behålla beten

Allvarligt så måste krokningsförmågan påverkas negativt,
        det ligger ju i produktens natur,
        men i en del vatten kan det säkert vara värt.....

Vissa kast avstår man ju ifrån pga tät vegetation och med dessa kan man ju iaf göra ett försök.
        Kvittar vilken lina du har så fastnar endå skiten på krokarna och gör betet i prncip ofiskbart.
        sigpic

Kommentera

Björn : Är skeptisk som få, bara det faktum att du inte ens reggat dig på denna sidan förrns det börjar pratas om din produkt gör mig misstänksam ...
          Men jag ger dig gärna chansen att överbevisa mig. Du hittar ingen större kanelträskare än g0wdn med polers. Vi är alltid bland grönsakerna och jagar så vi ska gladeligen vittna om effektiviteten på din produkt. Allting +/- kommer att dokumenteras med kameran och läggas ut här. (Mao gratis reklam för dig om din produkt håller måttet) Du kan pma eller maila så ska du få adressen vart du kan skicka dina gratisprover !
          [FONT="Fixedsys"][/FONT]

Kommentera

Ursprungligen postat av g0wdn
            Björn : Är skeptisk som få, bara det faktum att du inte ens reggat dig på denna sidan förrns det börjar pratas om din produkt gör mig misstänksam ...
            Men jag ger dig gärna chansen att överbevisa mig. Du hittar ingen större kanelträskare än g0wdn med polers. Vi är alltid bland grönsakerna och jagar så vi ska gladeligen vittna om effektiviteten på din produkt. Allting +/- kommer att dokumenteras med kameran och läggas ut här. (Mao gratis reklam för dig om din produkt håller måttet) Du kan pma eller maila så ska du få adressen vart du kan skicka dina gratisprover !
            Antar mer än gärna utmaningen! Skickar en omgång krokar du kan testa så fort jag fått namn och adress. Jag använder ofta olika sökmotorer för att se om det skrivs något om min produkt. Det stör mig inte om min produkt får kritik men om den ifrågasetts utan att ens testats så blir jag lite irriterad. Det är kanske inte så konstigt med tanke på att den tog ca två år att utveckla samt har kostat mig en massa pengar att skydda ( mönster skydd i Europa samt design patent i USA). Efter som det är emot mina principer att jobba gratis kommer inte mer gratis krokar delas ut.

Mvh Björn Ljungström / BCL Fishing Gear

Kommentera

Det var som f_n
              Imponerad, kolla mailen - har skickat info !
              mvh / g0wdn
              [FONT="Fixedsys"][/FONT]

Kommentera

Jaha!

Här sitter man och läser med stort intresse om hur det gick, Så tar det bara slut!

Va f** fick du krokarna, funkade dom bra, sket du i att testa dom.

Vad hände, vart är filmen, sjukt frustrerad nu ><

BUMP!

Kommentera

Vad hände med testerna nu då? Gått snart 3 år sen tråden startades och utmaningen, blev den ens av?
                  Vart finns krokarna att köpa nu???

/Daahlqwist

Kommentera

Ursprungligen postat av Daahlqwist Visa inlägg
                    Vad hände med testerna nu då? Gått snart 3 år sen tråden startades och utmaningen, blev den ens av?
                    Vart finns krokarna att köpa nu???

/Daahlqwist
                    Bläddra ner lite i tråden

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                    Startad av gabbu, 2015-12-04, 08:57
                    3 413 svar
                    238 626 visningar