Hejsan igen, kan i skrivande stund meddela att filmen är klar och är på uppgång till nätet, ett stort tack till Schizo som hjälpte mig med detta tack vare FTP:en,
Filmen kommer komma upp ThePirateBay och finnas för nerladdning, under vilket namn vet jag ännu inte men Schizo hittar nog på något fyndigt,
lite matnyttig info om filmen då,
Den är 37 minuter lång och innehåller både spinn och jerkgädda.
Största vikten i filmen är 9,3 och största gösen på 7,2
Det är en ganska stor film med bra kvalitet så därför är filen ganska stor, närmare bestämt 1,6gig, men det är väl värt det kan ni bränna ut den på dvd och visa farmor.
Ett stort tack till Schizo som sagt som har hjälpt mig med öveföringen och inte minst Fiskaren2 som har gjort den tillsammans med mig, Ett stort tack till 245 och gädda kupp med som har gjort detta möjligt,
Mycket nöje!
A TAG TEAM PIKEBUSTERS PRODUCTION
over and out
//LordPike
Filmen kommer komma upp ThePirateBay och finnas för nerladdning, under vilket namn vet jag ännu inte men Schizo hittar nog på något fyndigt,
lite matnyttig info om filmen då,
Den är 37 minuter lång och innehåller både spinn och jerkgädda.
Största vikten i filmen är 9,3 och största gösen på 7,2
Det är en ganska stor film med bra kvalitet så därför är filen ganska stor, närmare bestämt 1,6gig, men det är väl värt det kan ni bränna ut den på dvd och visa farmor.
Ett stort tack till Schizo som sagt som har hjälpt mig med öveföringen och inte minst Fiskaren2 som har gjort den tillsammans med mig, Ett stort tack till 245 och gädda kupp med som har gjort detta möjligt,
Mycket nöje!
A TAG TEAM PIKEBUSTERS PRODUCTION
over and out
//LordPike
Kommentera