Gäddfilmen är Klar!!! - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Gäddfilmen är Klar!!!

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Ursprungligen postat av El Crapone
    Nice! Många fina fiskar där.. och fint med lite Rise Against mot slutet Ser fram emot mer!

hmm....det händer inte ettskit för mej..den har stått på laddning i 30 minuter...men fortfarande på 0%??

Kommentera

gillar att ni har lagt in apocalyptica, de är så grymma de killarna, grym film också förresten vill gärna se mera sånt...

Kommentera

nu börjar de hända saker, jävlar 23 seedare

Kommentera

Ursprungligen postat av LordPike
          Hehe, ja mer filmer är på gång, ska bara få tid och att klippa då det är ganska mycket jobb, har helt otroligt mycket film, och du Negus Negesti, riktigt dålig stil och att sno sista Ikku Turson av tomas, blev fan lite ledsen när jag åkte dit och det bara fanns massa småwobbler, och alla invincible 25 hade han ju såklart tagit själv jaja. Hehe sjöarna låter jag vara hemliga då du bor i vånga och det är ju inte alltförlångt bort så hemligt, men du kanske kan se på filmen lite på vissa ställen..
          Hehe, ja Ukko:n var ett jävligt bra köp, och de andra wobblerna också för den delen.. Ja jag får väl ta och detaljstudera filemen och jämföra med kartor kring Rejmyre för och se om jag kan luska ut vart ni håller hus..
          [FONT=Courier New]Är det inte restskatt så är det förstoppning.. Riktigt glad får man aldrig va..[/FONT]

Kommentera

Kan meddela att det är från bråviken, västervik och ja lite överallt filmat. Men även runt rejmyre som sagt vad köpte du mer för wobbler då? några vettiga eller, när jag kom så fanns det bara massa småkrafs kvar under 10cm blähh!!

Kommentera

Det blev väl en 45 wobbler totalt (var där 2 ggr) Zalt, Swim Whizz, Rapala Sliver, Mann, Nils Master, Bomber, Rebel, Turus Ukko, alla mellan 15-30 cm. Så det blev ju en helvetes bra affär med det priset, även fast frugan tyckte att 45 st. var onödigt många oavsätt pris..
              [FONT=Courier New]Är det inte restskatt så är det förstoppning.. Riktigt glad får man aldrig va..[/FONT]

Kommentera

Nedladdning på gång.

Kommentera

går der fort för dom som tankar nu eller? Jag seedar så mycket det går =ca 1150kb/s
                  Abborre 1230g, Bergsimpa, Björkna, Bleka 2.5kg, Braxen 2.3kg, Gråsej 5.0kg, Gädda 12.0kg, Gös 2.95kg, Havskatt, Havsöring 3.0kg, Hälleflundra 73cm, Id 1.65kg, insjööring 1.5kg, Knaggrocka 5.9kg, Knot, Kolmule, Krabba, Kräfta, Kungsfisk 1.0kg, Lake 820g, Lubb, Löja, Mört, Nors, Regnbåge 3.8kg, Ruda 1.5kg, Sandskädda, Sarv 9hg, Sill, Snorgärs, Spigg, Stäm, Sutare 2.48kg, Torsk 8.0kg, Vimma, Ål 1.65kg.

Kommentera

Ursprungligen postat av kenta_85
                    går der fort för dom som tankar nu eller? Jag seedar så mycket det går =ca 1150kb/s
                    kenta, logga in på msn och hjälp mig nu!! Satt ju halva natten med det funkade ej Hade inga klienter elller vad det nu var

Kommentera

härligt pojkar, seeda på, knallar på i ca 700 kb/s nu, så om 38 minuter e de gäddtajm!

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av gabbu, 2015-12-04, 08:57
                      3 420 svar
                      239 041 visningar
                      12 gillar
                      Senaste inlägg anteman
                      av anteman