Idag köpte jag en Wiggler flytoverall... Såg bilden på nätet "oh fan vilken ful" infogar en bild så ni ser vilken jag menar... men sen när jag kom till butiken, så såg den helt plötsligt helt annorlunda ut.. och den var RIKTIGT bekväm så ett tips till er som funderar på att köpa flytoverall. köp wigglers den är billigast och den är snyggare en man tror... 799kr gav jag för min på www.nyasporting.se ... helt otroligt nypris. kan tänka mig att många sätt priset sen bilden och sedan tänkt "nej den var ful" och sedan funderat på att köpa nåt annat märke.. Men Wigglers nya är i stortsätt en kopia av fladens.. kanske inte lika bra men för det priset så är det HELT klart värt det... det var bara det jag ville förmedla
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Wigglers flytoverall..
Collapse
X
-
har också beställt en men det har tydligen blivit ngt fel då jag inte har fått den på ca 3veckor... kanske för att jag behöver storlek xxxl??!!
men jag tror det helt klart är värd priset![FONT=Arial]Sol, fintväder och en öl.... ja då kan man ligga naken i båten i flera timmar utan hugg![/FONT]
http://frank3n5731n.dracula.nu
-
Ursprungligen postat av DaskeNIdag köpte jag en Wiggler flytoverall... Såg bilden på nätet "oh fan vilken ful" infogar en bild så ni ser vilken jag menar... men sen när jag kom till butiken, så såg den helt plötsligt helt annorlunda ut.. och den var RIKTIGT bekväm så ett tips till er som funderar på att köpa flytoverall. köp wigglers den är billigast och den är snyggare en man tror... 799kr gav jag för min på www.nyasporting.se ... helt otroligt nypris. kan tänka mig att många sätt priset sen bilden och sedan tänkt "nej den var ful" och sedan funderat på att köpa nåt annat märke.. Men Wigglers nya är i stortsätt en kopia av fladens.. kanske inte lika bra men för det priset så är det HELT klart värt det... det var bara det jag ville förmedla
Jag tycker Wigglern e stel i jämnförelse.
Ful; Spelar det någon roll om den e "ful"
Hur "snygg" blir en flytoverall ?sigpic
Kommentera
-
Ful; Spelar det någon roll om den e "ful"
Hur "snygg" blir en flytoverall ?[/QUOTE]
Ska du skaffa fru på sjön? Om,så ta inte hon som bryr sej om vad du har på dej!Senast ändrad av Wreckbender; 2006-01-14, 00:13.Vad skulle vi gjort utan havet? Skulle vi burit båten.... http://ghfk.se/
Kommentera
-
Ska du skaffa fru på sjön? Om,så ta inte hon som bryr sej om vad du har på dej! [/QUOTE]
Fan o ja som bytte till en gul. Fick ju inga tjejer i min gröna onödigt alltså. Men jag vet nog att dom bara e ute efter min kroppEn Gäddmamma va ute o simmade med sin lille son. Då kom en Wobbler o vickade förbi o sonen frågade, Mamma vad e de där. De va den där jävla horan som drog i väg med far din.
Kommentera
-
Blir det inte lite kallt att fiska i bara kroppen så här års!Vad skulle vi gjort utan havet? Skulle vi burit båten.... http://ghfk.se/
Kommentera
-
Puss på dej Flode.Hur går det med initialerna?Vad skulle vi gjort utan havet? Skulle vi burit båten.... http://ghfk.se/
Kommentera
Foton
Collapse
-
Svar till Visa upp era ambassadeurerav fiiorBeast HD2 Foton
-
Kanal: Allmänt om fiskeutrustning
2024-12-30, 21:31 -
-
Svar till Aava Fishing? Någon med info ?av Hepper2Bild på spöt...2 Foton
-
2024-11-09, 18:27 -
-
av nephilimFör ett tag sedan så fick jag en låda med en drös gamla fiskeprylar, det mesta skulle jag datera...1 Foto
-
2024-10-31, 21:51 -
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av gabbu, 2015-12-04, 08:57
|
3 423 svar
239 221 visningar
12 gillar