Va e de mest onödiga fiskepryl ni har köpt. Eller dyraste för de brukar ju alla onödiga saker va. Typ den här radiostyrda båten som kör ut betet någon som testat den. Så ta o erkänn nu alla prylbögar. Skäms ni för mycket så kan ni ju alltid logga ut först hehe
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Onödiga prylar
Collapse
X
-
Helt klart ligger min flugfiskeutrustning, spö, rulle, lina, flugor och askar högst upp på listan. Andningsvadarna med skor är goda runner ups. 3 ismetespön klättrar tillsammans med ett gäng pimpelspön raskt uppåt.
Men tror ni jag kommer att göra mig av med dem? Aldrig!Må vi alla ha ett intressant fiske!
Kommentera
-
Ursprungligen postat av LazinkoHar 3 zaltwobblers jag kanske gett totalt 2 fisketimmar var. (på 3-4 år.)
Det var rätt onödigt inköp.
Jag säger nog också som den första talaren. Finns det onödiga fiskeprylar?
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Pike1Va e de mest onödiga fiskepryl ni har köpt. Eller dyraste för de brukar ju alla onödiga saker va. Typ den här radiostyrda båten som kör ut betet någon som testat den. Så ta o erkänn nu alla prylbögar. Skäms ni för mycket så kan ni ju alltid logga ut först hehesigpic
Kommentera
-
Jo flugutrustningen ligger nog mest o samlar damm speciellt ett 15 fots Sage spö. Kan inte begripa va jag skulle med de till köpt -96 o aldrig använt. Tänkte väl bli Laxfiskare då heheEn Gäddmamma va ute o simmade med sin lille son. Då kom en Wobbler o vickade förbi o sonen frågade, Mamma vad e de där. De va den där jävla horan som drog i väg med far din.
Kommentera
-
bj
Det mest onödiga prylarna är från alla gånger jag lurat mig själv genom att köpa lite för dåliga (ofta billiga) spön, rullar, linor och annat. Mitt första flugspö tex ingen ryggrad som att fiska med en gummisnodd som spö. Samma sak med mitt första UL-spö. Jag har förbrukat ett antal ABU-haspelrullar (från 80-talet), vadare..
Det tog ett och kanske även finansiella möjligheter att inte köpa skit utan köpa bra eller iaf halvbra grejer från början eftersom allt man vill prova på och inte vill satsa i från början alltid lett till ett ökat intresse. Det onödigaste jag köpt på senare år (iaf minst brukade?) måste vara vågen då med tanke på hur lite den behövts användas (men jag hoppas ju på ett flitigare nyttjande av tingesten i fråga)..
Kommentera
Foton
Collapse
-
Svar till Aava Fishing? Någon med info ?av Hepper2Bild på spöt...2 Foton
-
Kanal: Allmänt om fiskeutrustning
2024-11-09, 18:27 -
-
av nephilimFör ett tag sedan så fick jag en låda med en drös gamla fiskeprylar, det mesta skulle jag datera...1 Foto
-
2024-10-31, 21:51 -
-
av TobbeandHar dessa drag och tänkte höra om det möjligen finns något samlarvärde i dessa?
...5 Foton-
2024-08-15, 17:30 -
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av gabbu, 2015-12-04, 08:57
|
3 418 svar
238 852 visningar
12 gillar