Startar en tråd angående något som jag har tänkt på en hel del och även diskuterat med flera utan att riktigt få någon rätsida på. Ingen kan ha missat att priserna på Sz beten sköt i höjden lagom till när fly vs jerk 5 började sändas och har efter det hållt sig på en hög nivå. Beten går för allt från 400 till en bra bit över tusenlappen. Själv trodde jag bara att det skulle vara så en kort stund tills det kom upp så många beten att det inte fanns köper vid den prisnivån. Men hur många beten den än tycks dyka upp så finns det köpare.
Skulle vara intressant att veta hur ni som köper på er en massa av hans beten nu tänker samt även ni som köper något enstaka resonerar. Jag har själv ägt och fiskat med många av hans modeller men aldrig insett varför de är så populära
Skulle vara intressant att veta hur ni som köper på er en massa av hans beten nu tänker samt även ni som köper något enstaka resonerar. Jag har själv ägt och fiskat med många av hans modeller men aldrig insett varför de är så populära
Kommentera