bra fiskeväska!!! - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

bra fiskeväska!!!

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• bra fiskeväska!!!

Tjena, ursäkta om denna kommer i fel råd är ganska ny här så det kan inte alla funktioner hät ännu men tyckte denna passade in här mer eller mindre än i något annat forum

Jag undrar vad ni använder för fiskeväska? jag har själv kollat på pro logic monsterbag och den känns jävligt schysst asså, jag tänkte om man har 2-3 Bft boxar skulle det då få plats med lite extrakläder, matsäck och allt annat man behöver??. har även kikat lite på bft predatorbag men då kan man ju inte förvara kläder, matsäck samtidigt. för som det är just nu så har jag typ 2-3 väskor + en beteshink och spön att bära runt på. fyra väskor är för mycket bara och tar plats, därför jag tänkte om man fick plats med allt( beten, matsäck och extrakläder) i Pro logic monsterbagen. eller om ni har något tips, Tacksam för svar

Mvh Erik
    Senast ändrad av stelmanjans; 2014-11-10, 18:54.

Jag har alla fiske grejer i en väska en Lakewood musky medium, i den får jag plats med allt och lite till + man kommer åt allt enkelt.
    Kläder och matsäck har jag separat i en ryggsäck. Vet inte om det är så bra att ha allt i en väska.
    Berkley har annars väskor som man kan ha allt möjligt i

Kommentera

Ursprungligen postat av Cosmoz 08 Visa inlägg
      Jag har alla fiske grejer i en väska en Lakewood musky medium, i den får jag plats med allt och lite till + man kommer åt allt enkelt.
      Kläder och matsäck har jag separat i en ryggsäck. Vet inte om det är så bra att ha allt i en väska.
      Berkley har annars väskor som man kan ha allt möjligt i
      jo det kanske är sant att man inte ska ha allt i samma väska men kläder och fiskegrejerna kanske ska va i samma väska medans matsäcken är inte en annan. tänkte i så långt är bara förbannad på alla väskor i båten när jag fiskar. Tack för svart

Kommentera

Har haft massa dyra fina väskor, men en stor eller liten Ikea kasse är absolut bäst tycker jag. Där får man plats med det mesta, enkelt att stuva undan och får man drömfisken har du en våg säck, regnar det så drar du bara ihop den eller sätten en ikea kasse över... allt för 10 spänn

Kommentera

pjäxbag från Stadium är grymt! billig och bra storlek. Samt skitsamma om du pajar den..

Annars har jag en D.A.M väska också men gillar nog pjäxbagen mer.. 99kr
          >> Sportfiskekanalen på Vimeo <<

Kommentera

Ursprungligen postat av SWE Visa inlägg
            pjäxbag från Stadium är grymt! billig och bra storlek. Samt skitsamma om du pajar den..

Annars har jag en D.A.M väska också men gillar nog pjäxbagen mer.. 99kr
            Är det denna du menar? http://www.stadium.se/sport/uteliv-r...J#.VGEdrPmUdId

Kommentera

Det finns två ting som är oändliga - universum och människans dumhet, Men när det gäller universum är jag inte helt säker. [Albert Einstein]

Att klaga är som att sitta i en gungstol – du har något att göra men du kommer ingenstans. [Dalai Lama]

Kommentera

Japp, denna :-)

Ursprungligen postat av Honkamaa Visa inlägg
                >> Sportfiskekanalen på Vimeo <<

Kommentera

jag kör med shimano väskan http://www.sportfiskeprylar.se/sv/ar...-bag-boat.html
                  Inga klena jäkla sömmar som kan gå sönder. Ordentligt axelband. Sväljer fan allt. Helt vattentät

Kommentera

Förstår dilemmat. Jag har en liten promenad ner till båtplatsen från bilen och det är skönt att packa tajt. Jag kör en beteshink, i den två spön färdigtacklade men isärtagna i nedstoppade i hinken. En stolsrygga på ryggen med fika, kläder, en berkley betesväska minsta storleken mm samt årorna i andra handen hopbundna med ett spännband.

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                    Startad av gabbu, 2015-12-04, 08:57
                    3 410 svar
                    238 536 visningar
                    12 gillar
                    Senaste inlägg Retroräven  
                    Startad av JontaK, 2019-03-28, 21:01