bra fiskeväska!!! - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

bra fiskeväska!!!

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Ursprungligen postat av Nuzebel Visa inlägg
    jag kör med shimano väskan http://www.sportfiskeprylar.se/sv/ar...-bag-boat.html
    Inga klena jäkla sömmar som kan gå sönder. Ordentligt axelband. Sväljer fan allt. Helt vattentät
    Har den med, tycker dock den är för stor och när jag packat den med det jag vill ha med så är det 20 kg att kånka på ner till båten ! Bra väska men på tok för stor om man har en bit att vandra.

Annars kör jag fishponds väska med gunvale hooks, lagom stor rymmer 3 plano och allt annat smått och gott man behöver ha med. Till den kompletterar jag med ABUS hink för de stora feta betena

När jag kustfiskar har jag simms slingbag, så allt som allt 3 väskor alla för olika typer av fiske.

Kommentera

Haha du har helt rätt det är ingen hajk väska utan det e till och från båten som gäller. Men så är det med alla stora väskor

Ursprungligen postat av RullTrassel Visa inlägg
      Har den med, tycker dock den är för stor och när jag packat den med det jag vill ha med så är det 20 kg att kånka på ner till båten ! Bra väska men på tok för stor om man har en bit att vandra.

Annars kör jag fishponds väska med gunvale hooks, lagom stor rymmer 3 plano och allt annat smått och gott man behöver ha med. Till den kompletterar jag med ABUS hink för de stora feta betena

När jag kustfiskar har jag simms slingbag, så allt som allt 3 väskor alla för olika typer av fiske.

Kommentera

Vad f-n håller jag på med? Försvann nyss en lång post om att pjäxbagen knappast är ett svar på ts önskan om en väska med plats för allt. En väska som knappast finns... Har i dag min första väska, Biltema med plats för fyra normala 3600-askar, en hängbox för ett och annat jerkbete samt en Rapala Magnum tackle bag för åtta 3700-lådor, mitt Elite 5 Hdi och diverse smått och gott. Biltemaväskan är numera helt dedikerad till borrefiske och vertikal- och dropshot efter gös. Resten är i princip gäddbeten. Inte f-n har jag någon plats för kläder eller matsäck i dem. En bolagspåse får duga...
        Har man andra ambitioner finns bara en lösning. Köp pjäxbagen och ta med det som ryms i den

Kommentera

Den här kanske? http://www.wittlock.se/sv/utrustning...rollerbag.html

Finns många sjyssta väskor på den sidan.

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
          Startad av gabbu, 2015-12-04, 08:57
          3 410 svar
          238 536 visningar
          12 gillar
          Senaste inlägg Retroräven  
          Startad av JontaK, 2019-03-28, 21:01