Jag är inte finne, men Jag håller Rantanen före Mora av många skäl... och vad jag minns så var moran en bra bit efter Rantanen i antalet varv vad jag kommer ihåg, i det test jag läste... Lazern var väl hyffsat med vad jag minns.
Jag är väl inte ute så jätte mycket 1-2 gånger i veckan under säsong, men det har ändå blivit några hål genom åren...! Sen har jag pedant skött min borr efter varje tur, vilket har räckt för mitt skär!
Som sagt man får det man betalar för!!!
Är ni nöjda med era jula borrar är väl det kanon, jag menar det!
Drar en paralell, jag har harvat runt med min pgs när jag har jerkat, den funka kanon första 6 månaderna, men sen börjar strulet man vill vara utan, då köper man en c3 eller ännu hellre en calcutta som håller ett tag längre...
Man får det man betalar....
Jag är väl inte ute så jätte mycket 1-2 gånger i veckan under säsong, men det har ändå blivit några hål genom åren...! Sen har jag pedant skött min borr efter varje tur, vilket har räckt för mitt skär!
Som sagt man får det man betalar för!!!
Är ni nöjda med era jula borrar är väl det kanon, jag menar det!
Drar en paralell, jag har harvat runt med min pgs när jag har jerkat, den funka kanon första 6 månaderna, men sen börjar strulet man vill vara utan, då köper man en c3 eller ännu hellre en calcutta som håller ett tag längre...
Man får det man betalar....
Kommentera