Tjenamors.. nu är jag urless på min befintliga betesbox då jag bara får plats med 3 st 3700 i den. Så det blir att jag släpar på den stora boxen + 2st extra 3700 lådor varje gång, jag vill gärna få med mig allt (det vill säga alla beten som ligger i en papperskasse i förådet.) Under värtan cup sålde sportfiskeboden Zaltbagen men jag såg den aldrig. den ska tydligen rymma 9-10 st 3700 lådor.
När jag ringer runt till mina lokala sportfiskehandlare i uppsala hänger dom inte alls med på noterna, har aldrig hört talas om den osv. det ända stället jag har sett den är just på sportfiskeboden. men jag vill inte beställa nåt som jag inte vet hur den ser ut.
det måste väl finnas nån på detta forum som har en sån som kan lägga upp lite bilder på den.
Finns inte på google och inte på zalts hemsida.
kom igen nu... =)
När jag ringer runt till mina lokala sportfiskehandlare i uppsala hänger dom inte alls med på noterna, har aldrig hört talas om den osv. det ända stället jag har sett den är just på sportfiskeboden. men jag vill inte beställa nåt som jag inte vet hur den ser ut.
det måste väl finnas nån på detta forum som har en sån som kan lägga upp lite bilder på den.
Finns inte på google och inte på zalts hemsida.

kom igen nu... =)
Kommentera