Team Dragon Pro Selection 2.40 meter 3-14 gram Vilket fiske är det avsett för? - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Team Dragon Pro Selection 2.40 meter 3-14 gram Vilket fiske är det avsett för?

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Ursprungligen postat av tonyex Visa inlägg
    jaha, så du är sponsrad av fabriken som bygger alla dessa spön. Det är nämligen så att de byggs i samma fabrik, men det kanske visste du redan.

Mitt LTB Swim jig finesse är en klass för sig. Sorry, jag ville inte prata om det.

//T
    Njae....det är nog snarare jag som indirekt har sponsrat fabriken......

Jo jag vet att du gillar det.....men det var mer ett inlägg mot bakgrund över din fundering om hur ProSelection 3-14 g skulle funka för dina relax o doajiggar... jag tror att det kommer att gå alldeles utmärkt att kasta dem....och även att jigga med det...även om jag själv som sagt föredrar ett lite styvare spö vid jiggning....

/S
    [FONT=Verdana]Karta om Havsöringsplatser i Stockholmsområdet [/FONT]
    [FONT=Verdana] Havsöring i Stockholmsområdet (från land) [/FONT]

Kommentera

Får väl sälla mig till hyllningskören, norpade 2 st. TD när de såldes ut. Båda 7,6 fot, ett klassat för 25 och det andra för 35 gram...båda givetvis för multi!! Får jag bara tummen ur och skaffar mig ett St.Croix Avid Hö-spö så kommer jag aldrig mer behöva köpa ett spö..någonsin

Kommentera

Ursprungligen postat av Silverbågen Visa inlägg
        Njae....det är nog snarare jag som indirekt har sponsrat fabriken......
        haha, jag känner igen mig ....

Ursprungligen postat av Silverbågen Visa inlägg
        Jo jag vet att du gillar det.....men det var mer ett inlägg mot bakgrund över din fundering om hur ProSelection 3-14 g skulle funka för dina relax o doajiggar... jag tror att det kommer att gå alldeles utmärkt att kasta dem....och även att jigga med det...även om jag själv som sagt föredrar ett lite styvare spö vid jiggning....
        Tack för infon! ( det borde jag ha skrivit tidigare i inlägg)

//T

Kommentera

Ursprungligen postat av Hippo Visa inlägg
          Får jag bara tummen ur och skaffar mig ett St.Croix Avid Hö-spö så kommer jag aldrig mer behöva köpa ett spö..någonsin
          Precis, det blir bara början på ett nytt sjukdom ... //T

Kommentera

Förvirringen var total i början men nu är jag även med på noterna!

Helt klart ett grymt spö har fiskat med det ett par gånger nu sen helgen och kört det mesta med det från Wobblers till vanlig jigg och drop-shot med härliga fajter av borre och gädda lyckades även snygga till mitt PB på borre med 1427 gram

Men eftersom det blev impulsköp av TD-spöet och min fiskeutrustning är allt annat än nåt man gömmer undan lite smidigt i en garderob så är risken att det blir mest liggande som hyllvärmare eftersom jag redan har grejer som jag använder och trivs med.

Jag hatar verkligen när grejer ligger oanvända så det kommer att säljas vidare till nån som har mer nöje av det än jag.

Kommentera

Ursprungligen postat av hillbilly_joe Visa inlägg
              Förvirringen var total i början men nu är jag även med på noterna!

Helt klart ett grymt spö har fiskat med det ett par gånger nu sen helgen och kört det mesta med det från Wobblers till vanlig jigg och drop-shot med härliga fajter av borre och gädda lyckades även snygga till mitt PB på borre med 1427 gram

Men eftersom det blev impulsköp av TD-spöet och min fiskeutrustning är allt annat än nåt man gömmer undan lite smidigt i en garderob så är risken att det blir mest liggande som hyllvärmare eftersom jag redan har grejer som jag använder och trivs med.

Jag hatar verkligen när grejer ligger oanvända så det kommer att säljas vidare till nån som har mer nöje av det än jag.
              Grattis till PB:t....och möjligheten att göra en bra affär...

/S
              [FONT=Verdana]Karta om Havsöringsplatser i Stockholmsområdet [/FONT]
              [FONT=Verdana] Havsöring i Stockholmsområdet (från land) [/FONT]

Kommentera

Blir lite förvirrad jag med....är spöt verkligen riktigt riktigt bra...eller är det bra jämfört med andra spön för det priset??? här talas nu om ett spö en bit under tusenlappen och min erfarenhet är att för att få ett spö som är riktigt bra får man vara beredd att betala i alla fall det dubbla....minst...bara klingan till det spö jag bygger i samma segment för tillfället kostar mer än det spö det talas om här...
                Never let your memories be greater then your dreams...

I händerna på ett klantarsel blir även den dyraste utrustning förvandlad till odugligt skit...

Kommentera

Om man ger fan i att prova ett spö för flerafleratusen,då är det här riktigt riktigt bra ��
                  Men är också lite nyfiken...

Kommentera

Ibland är inte gräset grönare på andra sidan! Men ni som köper ett spö som kostar det dubbla hur länge behåller ni det innan ni byter ut det mot nåt nytt?

Kommentera

Ursprungligen postat av hillbilly_joe Visa inlägg
                      Ibland är inte gräset grönare på andra sidan! Men ni som köper ett spö som kostar det dubbla hur länge behåller ni det innan ni byter ut det mot nåt nytt?
                      Dom byter inte ut det. Dom kallar det "samla" och "hobby i hobbyn". ;-D

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av gabbu, 2015-12-04, 08:57
                      3 432 svar
                      240 618 visningar
                      12 gillar
                      Senaste inlägg engqvist  
                      Startad av JontaK, 2019-03-28, 21:01