billig kvalitets drag ? - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

billig kvalitets drag ?

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• billig kvalitets drag ?

hej tänkte köpa lite nya spinnare tex abu reflex, atom osv,vart hitta billigast ? olssons verkar billigast men det skiljer bara nåra kronor,så tipps ?

Happyangler rear ut Toby för tillfället.

Kommentera

Brukar handla från beten.nu oftast. Men bra beten för borren e ju abu reflex,myran vipp o vibrax original. Sen är ju inte toby lr andra små skedar/wobbler fel heller
      Den som tycker sex är det skönaste som finns har aldrig varit riktigt skitnödig

Kommentera

Reflex kan köpa 3 pack på jula

Kommentera

Ursprungligen postat av jerklimpan Visa inlägg
          Reflex kan köpa 3 pack på jula
          Men hur är kvaliteten på de billiga ABU-dragen? De ser väldigt billiga ut, åtminstone om man jämför med gamla "Made in Sweden" Reflex mfl. Är de egentligen bättre än all annan billig sk*t som säljs?

Kommentera

Ursprungligen postat av lausvik Visa inlägg
            Men hur är kvaliteten på de billiga ABU-dragen? De ser väldigt billiga ut, åtminstone om man jämför med gamla "Made in Sweden" Reflex mfl. Är de egentligen bättre än all annan billig sk*t som säljs?
            Testat några spinnare/sked av klassiker som säljs 3-pack. Skedarna på spinnarna blir grisiga direkt (och jag är noga med att skölja av mina drag när jag kommer hem + hänga på tork, i.e. noggrann), och krokarna är som i princip alla drag du köper - rostar.

Däremot går dragen bra, byter man krokar så är det absolut inget fel på dem. Prisvärt? Troligtvis. Om man ändå renoverar krokar ibland så gör det mindre skillnad. Mest en estetisk grej om man vill ha blanka skedar. Fisken verkar inte bry sig.

Kommentera

cdon.se kan ha lite rea på abu dragen ibland. Nu senast var det reflex som man kunde få billigt

Kommentera

Ursprungligen postat av kallebakom Visa inlägg
                hej tänkte köpa lite nya spinnare tex abu reflex, atom osv,vart hitta billigast ? olssons verkar billigast men det skiljer bara nåra kronor,så tipps ?
                Jag brukar oftast köpa mina Abubeten från Lureshop, de håller till i Estland och har bra priser. De har annat också men just beten från Abu är de billiga på.

Beställde i veckan 10 stycken Tobydrag (28 gram) och 14 titantafsar (sju stycken tvåpack, de är av jerkbaittyp men just dessa är väldigt lätta och jag har dem för vanligt fiske efter öring/havsöring osv - det funkar finfint).

Allt det där slutade på 68,54 euro, ca 650 kr eller något sådant. Inklusive rekommenderad frakt till Sverige.

http://www.lureshop.eu/

Kommentera

cdon har rea på abu drag atm 33:- st när du beställer 5 st eller fler. Beställde ett gäng därifrån förra veckan.

Kommentera

cdon har rea på abu drag atm 33:- st när du beställer 5 st eller fler.
                    Kolla deras fraktpris, kan bli en riktigt dyr historia om ni inte handlar mycket.

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                    Startad av Laxen, 2002-08-31, 22:30
                    2 svar
                    2 602 visningar
                    0 gillar
                    Senaste inlägg TomHiddleston  
                    Startad av gabbu, 2015-12-04, 08:57