REA tråden - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

REA tråden

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Ursprungligen postat av Grejo Visa inlägg
    Ribatex.se kör 50% på HELA sitt jiggsortiment vilket är relativt omfattande.

Prisexempel:
    Eastfield Wingman 21 cm - 50:-
    McRubber - 34:-
    Dexter Shad 25 cm - 44:-
    Upp till 60% på vissa jiggar till och med!!
    Tack för tipset!
    Nu blev det ännu mer gummi i beteslådorna!

Kommentera

• Fyllde på jag med, najs! Tackar för tipset!

Kommentera

• Oh farligt. Det vart ju gummi för 1500:-

Kommentera

• Ursprungligen postat av ABergstrom Visa inlägg
          Oh farligt. Det vart ju gummi för 1500:-
          Japp jag handlade en hel del jag också. Fick leverans idag (snabbt o bra) men det var massor av grejor som saknades som jag betalat för!! Ingen följesedel med heller för att se om något var restat men jag vet ju vad jag betalat för!
          Ska maila dom på Ribatex i morgon och de kan förvänta sig ett surt telefinsamtal på måndag!
          De har väl nåt extraanställt PRYO eller UFO som packar åt dom....
          Suck...

Kommentera

• Ursprungligen postat av Husse0416 Visa inlägg
            Japp jag handlade en hel del jag också. Fick leverans idag (snabbt o bra) men det var massor av grejor som saknades som jag betalat för!! Ingen följesedel med heller för att se om något var restat men jag vet ju vad jag betalat för!
            Ska maila dom på Ribatex i morgon och de kan förvänta sig ett surt telefinsamtal på måndag!
            De har väl nåt extraanställt PRYO eller UFO som packar åt dom....
            Suck...
            Jag köpte en del wobblers där nyss. När färgen jag beställt var slut skickades andra istället... Det skrev de i mejl EFTER att de skickats iväg.. Och jag fick heller ingen följesedel.

Kommentera

• Ursprungligen postat av stefan1 Visa inlägg
              Jag köpte en del wobblers där nyss. När färgen jag beställt var slut skickades andra istället... Det skrev de i mejl EFTER att de skickats iväg.. Och jag fick heller ingen följesedel.
              Ajaj!! Låter som jag får ha ett allvarigt snack med Ribatex! Jag betalade som tur var via PayPal och dom är stenhårda på kundklagomål gentemot leverantörerena. De tar nästan alltid kundens parti. Det blir ju svårt för mig att bevisa att det saknas prylar för nästan 200 spänn... Ribatex får liksom ta mig på orden. Paketet delades ut i min brevlåda och var oskadat så Ribatex måste ha missat att packa allt eller så var en del saker slut nör de skulle skicka paketet men jag har inte fått någon återbetalning eller meddelande. Skitkasst om det skulle vara så.
              Misstag kan alla göra nån gång så det stör mig inte bara de tar sitt ansvar o reder upp det sen på ett sätt så jag blir nöjd.

Trist med dina wobblers. Att skicka en annan färg utan ditt godkännande som ersättning är INTE INTE INTE alls ok!!
              Senast ändrad av Husse0416; 2016-07-22, 22:04.

Kommentera

• Kan säga att jag fick mina saker som vanligt snabb och perfekt! När jag beställt och någonting felat har Ribatex alltid mailat eller ringt så har det varit under de åren jag handlat där, tråkigt att det missas ibland.

/Fredrik

Kommentera

• Hade tydligen också fått mitt paket idag, fattas några jiggar och på vissa har de bytt färg på. Tråkigt även om det är småpengar i den stora konkursen.

Skickat från min D6503 via Tapatalk

Kommentera

• Ursprungligen postat av warmiz Visa inlägg
                    Hade tydligen också fått mitt paket idag, fattas några jiggar och på vissa har de bytt färg på. Tråkigt även om det är småpengar i den stora konkursen.

Skickat från min D6503 via Tapatalk
                    Då är det inte bara jag som har fått fel alltså. Ska ta ett snack med deras chef på måndag... kommer också hänvisa till denna tråd om ingen misstycker?
                    Säljer man grejor på postorder har man ju ett stort ansvar att se till att det blir rätt eftersom vi kunder "köper grisen i säcken". Att det saknas grejor är för djävligt och att de byter färger utan godkännande är inte heller alls ok.
                    Fotodokumenterar min leverans idag och mailar dom. Det är ju inte mycket mer jag kan göra. Litar dom inte på mina uppgifter sedan får jag anmäla köpet till PayPal. Hoppas det löser sig och de tar sitt ansvar.
                    För mig saknas 10 större jiggar för totalt 228 kr av en order på dryga 600:-?! Det är ju en sån grov avvikelse att den personen som packade paketet MÅSTE ha fattat att det var fel.
                    De hade också laggt i 2 små jiggar jag inte beställt, helskumt!?
                    /Gustav

Kommentera

• Dem brukar skicka med bonus jiggar och nästan alltid gjort så på mina ordrar men att dem total bommar massa jiggar är ett skit. Att dem kommer byta ut färger tror jag stod i deras mail utskick men inte utan att höra av sig, samma med att om jiggarna är slut borde du få ett mail åtminstonde innan dem slutpackar känns det som.

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av gabbu, 2015-12-04, 08:57
                      3 403 svar
                      238 179 visningar
                      12 gillar
                      Senaste inlägg olivar
                      av olivar