Rulldoktorn Klas Lindborg !?!? - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Rulldoktorn Klas Lindborg !?!?

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Rulldoktorn Klas Lindborg !?!?

Är det någon som lyckas få kontakt med honom ??
    Han har tre rullar som jag lämnat till honom för service (okt-13) en Stradic 1000, Twinpower 2000 och Revo Neos, pratade med honom i slutet av november då hade inte hunnit med att titta på dom orsak var barn och flytt och det kunde jag köpa, men nu har det gått ex antal månader utan att han svarar vare sig tele eller mess och jag börjar lessna ur rejält och överväger olika vägar att gå vidare med det hela, med tanke på att han hinner lägga ut klipp på tuben titt som tätt under Dawiaprostaff så kan jag tycka att han borde hinna svara i tele eller nån form av mess.... Ska jag göra ett rättsligt ärende av det hela eller hur gör man !?!?!?
    Hade nästan glömt hur befriande det är att fiska, bra skit helt klart !!!

Ursprungligen postat av Kipp Visa inlägg
    Är det någon som lyckas få kontakt med honom ??
    Han har tre rullar som jag lämnat till honom för service (okt-13) en Stradic 1000, Twinpower 2000 och Revo Neos, pratade med honom i slutet av november då hade inte hunnit med att titta på dom orsak var barn och flytt och det kunde jag köpa, men nu har det gått ex antal månader utan att han svarar vare sig tele eller mess och jag börjar lessna ur rejält och överväger olika vägar att gå vidare med det hela, med tanke på att han hinner lägga ut klipp på tuben titt som tätt under Dawiaprostaff så kan jag tycka att han borde hinna svara i tele eller nån form av mess.... Ska jag göra ett rättsligt ärende av det hela eller hur gör man !?!?!?

....bor han inte i dina trakter ? kanske värt att göra ett hembesök ? hursomhelst så hoppas jag att det löser sig för dig.

Mvh Gunnar

Kommentera

Han är rätt aktiv på facebook så är nog inga problem med att få kontakt med honom där.

Kommentera

Dåligt kan man tycka! Dessutom använder ju inte alla facebook hur konstigt det än kan låta för personer som använder det...

Om jag hade lämnat in bilen på lagning och inte fått tillbaka den på nästan ett halvår och verkstaden inte svarar på telefon, SMS eller e-post så hade jag gått vidare för länge sedan!

Kommentera

Har inte facebook, men jag kanske måste skaffa de t*suck

Kommentera

Men helt klart det känns det surt att inte ha rullarna nu det börjar dra igång på allvar,,,,,, kan inte vara så bra reklam för en "Daiwaprotaff" medlem kan man tycka!!

Kommentera

Fick tillbaka rullarna i lördags dock ej åtgärdade (men jag bad ju om att bara få dom tillbaka nu),dom två Shimano rullarna hade vart inne ca ett halvår och Abu rullen måste närma sig ett år, jag kom på att den lämnades in tidigare av en kompis till mig,,,, ja,ja fick tillbaka alla tre till slut :/

Kommentera

Ursprungligen postat av Kipp Visa inlägg
                Fick tillbaka rullarna i lördags dock ej åtgärdade (men jag bad ju om att bara få dom tillbaka nu),dom två Shimano rullarna hade vart inne ca ett halvår och Abu rullen måste närma sig ett år, jag kom på att den lämnades in tidigare av en kompis till mig,,,, ja,ja fick tillbaka alla tre till slut :/
                Dåligt ändå!

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                Startad av Laxen, 2002-08-31, 22:30
                2 svar
                2 602 visningar
                0 gillar
                Senaste inlägg TomHiddleston