Ja det kan man säga! Maila på dom första gången de låg ute. Då för 2000:-. Va en penn conflict på umi spöt då har jag för mig. Men fick inget svar. Såg annonsen igår, nytt pris. Maila i morse o hämta direkt! Enda som ser använt ut är rullen. Spöna ser flång nya ut. Så känner mig nöjd!
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Ditt senaste inköp.
Collapse
X
-
Det finns en naturlag som är starkare och svårare att övervinna än gravitationen, nämligen; fiskepryls-ha-galenskapen.
Sjukt stressad åker jag igenom Vänersborg i lördags, hade inte ens tid att stanna och köpa en kopp kaffe. Men när jag närmade mig Mellerud inser jag att jag på något mystiskt sätt ändå lyckats inhandla ett litet paket flötesstopp från "Snäjk". Har bara vaga minnen av att jag ens varit inne i butiken..
Kommentera
-
Ursprungligen postat av tpettersson Visa inläggDet finns en naturlag som är starkare och svårare att övervinna än gravitationen, nämligen; fiskepryls-ha-galenskapen.
Sjukt stressad åker jag igenom Vänersborg i lördags, hade inte ens tid att stanna och köpa en kopp kaffe. Men när jag närmade mig Mellerud inser jag att jag på något mystiskt sätt ändå lyckats inhandla ett litet paket flötesstopp från "Snäjk". Har bara vaga minnen av att jag ens varit inne i butiken..
Symtomen kan variera men ger sig ofta uttryck i köpmani och ibland drömmande tankeuppehåll där den drabbade suckar djupt vid åsynen av sjöar och vattendrag.
I nuläget finns ingen bot och de som försökt forska kring detta har konstigt nog åkt iväg för att fiska....
Kommentera
-
C&R hit och C&R dit Det är egentligen bara sunt förnuft som gäller
Bli medlem i Sportfiskarna Här!
Svar på vanliga frågor hittar ni Här
Fiskesnacks regler hittar ni Här
Gilla Fiskesnack.com på Facebook http://www.facebook.com/Fiskesnackcom
Kommentera
-
Köptes Multicolor (bästa färgen/funktionen jue!!!) J-braid även hära, 0.42 för min del.
Men, jag var lite försiktig då jag inte fiskat med den förut så tog bara en 300m. Dock var den ändå billigare /m än den 1500m-rulle jag annars sneglat på, övrigt som samköptes denna gång var en SG XL-håv och en ERC TripleD, kunglig vobbler/jerk och perfekt bete för lååångt häng nu då förleksfisket här drar igång!!!
Hoppas allt detta ska få bekänna färg imorn!
mvh/peter
Kommentera
-
Ingen fisk är chans för fisk.
https://ingenvidarefiskeblogg.wordpress.com/
Kolla gärna in min Youtube-Kanal. Finns en massa kul skit där.
https://www.youtube.com/user/jurgenjons
Kommentera
-
Köpte ett spö och bete från *** www.sportfiskegiganten.se ***
Tyvärr skickade de med fel färg på betet ("Dirty Roach" istället för "Roach").
Tog kontakt och de skickade bara iväg rätt bete utan krusiduller. Kom hem till mig i Kungl. Hufvudstaden dagen efter. Snabbt och snyggt jobbat.
Sån bra service förtjänar allmän spridning.
Kommentera
Foton
Collapse
-
Svar till Visa upp era ambassadeurerav emiloneHej,
Har en ABU record 2300 i min samling som jag är osäker på pris kring, har ni några...2 Foton-
Kanal: Allmänt om fiskeutrustning
2025-01-07, 10:11 -
-
Svar till Visa upp era ambassadeurerav fiiorBeast HD2 Foton
-
2024-12-30, 21:31 -
-
Svar till Aava Fishing? Någon med info ?av Hepper2Bild på spöt...2 Foton
-
2024-11-09, 18:27 -