Siden Lowrance Elite HDI har vært populært blandt forumets brukere, regner jeg med at de nye CHIRP-modellene vil stå på innkjøpslisten til endel fremover:
For min egen del har jeg endel båtutstyr liggende som skal monteres, eller på vei i posten:
- Lowrance NMEA2000 starter kit til den "nye" båten
- Lowrance Point-1 GPS-antenne og elektronisk kompass (passer til NMEA-nettverket)
- Lowrance SonarHub-modul som vil gjøre HDSene mine CHIRP-kompatible (i rest)
- Airmar TM150 ekkoloddgiver for bruk med SonarHubmodulen (i rest)
- Lowrance Elite 4 HDI med HDI-giver for testing og bruk i kano etc
- Blue Sea sikrings- og koblingspanel for 12 kretser (så jeg får montert det nye leketøyet)
- Diverse kabler, kabelsko, gjennomføringer etc for montering av alt sammen.
- TraxsTech planerboardspoler for takmotering og stativ for montering av disse.
Det jeg trenger nå er litt fritid så jeg får montert alt sammen og lært meg å bruke det......
På ønskelisten står det igjen 8-10 stangholdere for takmontering, Lowrance GoFree WiFi-modul for visning av alt det elektroniske på nettbrett/ smarttelefon og kanskje en gjennomgående CHIRP-giver som Airmar B75H eller tilsvarende. Vi får se hva jeg får råd til etterhvert.
For min egen del har jeg endel båtutstyr liggende som skal monteres, eller på vei i posten:
- Lowrance NMEA2000 starter kit til den "nye" båten
- Lowrance Point-1 GPS-antenne og elektronisk kompass (passer til NMEA-nettverket)
- Lowrance SonarHub-modul som vil gjøre HDSene mine CHIRP-kompatible (i rest)
- Airmar TM150 ekkoloddgiver for bruk med SonarHubmodulen (i rest)
- Lowrance Elite 4 HDI med HDI-giver for testing og bruk i kano etc
- Blue Sea sikrings- og koblingspanel for 12 kretser (så jeg får montert det nye leketøyet)
- Diverse kabler, kabelsko, gjennomføringer etc for montering av alt sammen.
- TraxsTech planerboardspoler for takmotering og stativ for montering av disse.
Det jeg trenger nå er litt fritid så jeg får montert alt sammen og lært meg å bruke det......
På ønskelisten står det igjen 8-10 stangholdere for takmontering, Lowrance GoFree WiFi-modul for visning av alt det elektroniske på nettbrett/ smarttelefon og kanskje en gjennomgående CHIRP-giver som Airmar B75H eller tilsvarende. Vi får se hva jeg får råd til etterhvert.
Kommentera