Fiskebrillor från fiskeflugor.se - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Fiskebrillor från fiskeflugor.se

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Fiskebrillor från fiskeflugor.se

Hejsan.

En kompis fick ett par http://fiskeflugor.se/product/3569-p...ra-hd720p.html igår i julklapp och jag har fått pilla på de lite idag. Filmerna blev ok men de fps droppar ca var 5e sekund och de känns inte så gedigna som ett par glasögon i den prisklassen borde kännas.

Det står ingen tillverkare varken på boxen eller i instruktionerna, och på boxen står det 2-8 gig inbyggt, men i själva verket finns inget inbyggt. Så jag började kolla lite på nätet och hittade exakt likadana fast som var knutet till något företag men de gick också på nästan 2 lök. Men exakt samma brillor som polaren fick finns på ebay från mellan 50-70kr. Om så är fallet så känns detta ju inte okej men sa åt kamraten o mejla dem men de har väl stängt nu i dagarna så tänkte att vi testar här först.

Mvh o god fortsättning.

Köpte själv ett par liknande som jag fick lämna tillbaka efter div tekniska brister, som tex ett störigt ljud som infann sig varanann sekund . droppade fps:en som du säger och av och på knappen blev sladdrig efter ett par tryckningar. Köpte en liten drift hd som jag har på huvudet. Nu är jag nöjd!

Kommentera

Okej, han har mejlat dem nu iaf så vi får se vad dem säger. Har du någon länk till kameran du köpte?

Kommentera

Fiskeflugor.se är väldigt känd för att ha urusel kundsupport. Jag har egna erfarenheter och har hört många som tycker samma. Beträffande glasögonen så tycker jag dom är helt värdelösa, det finns inget med dem som väger upp det priset. Linsen är urusel polaroid kvalitet och kameran är ju bara en stor bluff. Laggar och dålig upplösning.

Nä, om jag var du skulle jag se mig om för alternativ. Priset säger väl en del också?
        sigpic

Kommentera

. Linsen är urusel polaroid kvalitet och kameran är ju bara en stor bluff.

Dom där 50-70 kronorna på ebay verkar va ett mer passande pris

Vilket skräp
          Senast ändrad av jorgen.mansson; 2013-12-26, 16:20.

Kommentera

Ursprungligen postat av G1zm0 Visa inlägg
            Har du någon länk till kameran du köpte?
            Köpte den på elgiganten på mellandagsrea förra året för 995:- verka dock som den har utgått ur sortimentet. Den kostar runt 2500:- Där jag hittar den nu! Fint med fjärrkontroll runt handleden och den fina vidvinkel som får med ALLT. Mycket bra bild enligt mig i hd.

Kommentera

Om du söker på fiskeflugor här på fiskesnack så kommer det komma upp en hel del skit om dom. Så mitt tips är att unvika allt som kommer från fiskeflugor. Har egen erfarenhet från dom med. Så mitt tips till din polare är att försöka få pengarna tillbaka och lägga dom på några andra som inte kommer från fiskeflugor.
              Antal arter tagna på fluga i Sverige: 32
              Abborre, Benlöja, Bonito, Bäckröding, Elritsa, Gråsej, Gräskarp, Guldfisk, Gädda, Gärs, Harr, Lake, Makrill, Mört, Näbbgädda, Piggvar, Regnbåge, Röding, Rötsimpa, Sandstubb, Sik, Sill, Sjurygg, Skrubbskädda, Stensnultra, Större kantnål, Svart smörbult, Torsk, Tånglake, Vitling, Ål, Öring

Har du några tips på heta ställen för de arterna jag saknar så skicka gärna ett pm.

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
              Startad av Laxen, 2002-08-31, 22:30
              2 svar
              2 602 visningar
              0 gillar
              Senaste inlägg TomHiddleston  
              Startad av Lecnac, 2014-05-20, 11:40