Vart kan man få tag på sådana nu för tiden ? kommer ihåg att det fanns förut ? eller det kanske är någon som har en ritning på nån ?
Sen undrar ja om nån vet vart man kan få tag på wobblern turosokko (stavning)?
Tack på förhand o lycka till med fisket
Sen undrar ja om nån vet vart man kan få tag på wobblern turosokko (stavning)?
Tack på förhand o lycka till med fisket

Det fanns när jag var mindre annonser om en betesräddare i gamla fisketidningar, men dessa har jag inte sett på länge. Att bygga sin egen betesräddare tycker jag verkar vara ett utmärkt initiativ som kan spara tusenlappar!
Det är i sanning inte kul släpa sin dyra bulldawg efter botten, ett hugg i spöt.... Napp!? Nej, den sitter i en stock eller sten... Nu är jag emellertid inte den som brukar kallas för "Hemmapulare eller "händiga killen" i bekantskapskretsen. Jag är alltför bekväm för sånt. Jag tycker att det är värt att köpa det mesta som man kan köpa för att slippa "jobba på fritiden". Cred till dom som ser det som avslappning! Nu har jag försökt att (för gå till topic) sammanställa de betesräddare som jag känner till på marknaden. Det finns säkert många fler. Kan mycket väl tänka mig att de bäst fungerande inte finns att köpa i butik utan tillverkas av någon smart hemmapulare.
Kommentera