Det svåraste tillbehöret av alla. Fiskeväskan! - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Det svåraste tillbehöret av alla. Fiskeväskan!

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Jag hittade denna http://www.gowildriver.com/ProductDe...WT3604&match=y
    för nåt år sen och det är den skönaste mest kompletta fiskeväskan jag nånsin haft.
    Inte minst för att den låter mig ha bägge händerna fria. Den ser kanske liten ut, men man får i bra mycket mer än man tror i den. Underbar att gå med också och massor kluriga "bra att ha" lösningar.
    Stora jerkdrag får dock inte plats i orginallådorna om jag ska försöka tänka på nåt dåligt med den.
    Med vänlig hälsning

Kommentera

Ursprungligen postat av Detanvändarnamnetanvändsredan Visa inlägg
      Jag hittade denna http://www.gowildriver.com/ProductDe...WT3604&match=y
      för nåt år sen och det är den skönaste mest kompletta fiskeväskan jag nånsin haft.
      Inte minst för att den låter mig ha bägge händerna fria. Den ser kanske liten ut, men man får i bra mycket mer än man tror i den. Underbar att gå med också och massor kluriga "bra att ha" lösningar.
      Stora jerkdrag får dock inte plats i orginallådorna om jag ska försöka tänka på nåt dåligt med den.
      Med vänlig hälsning
      Smarta lösningar och snygg väska. Gör det ont i ryggen när man bär på den?

Kommentera

Ursprungligen postat av gabbu Visa inlägg
        Om det inte gör det så har man helt enkelt med sig för lite prylar

Kommentera

Ursprungligen postat av gabbu Visa inlägg
          Nej faktiskt sitter den bättre än andra vanliga ryggsäckar jag haft. Kanske inte syns på bilderna men det sitter som kuddar u ryggen på väskan som blir ett perfekt stöd, så om något tycker jag den stöttar upp ryggen.
          Har mina fyra lådor fulla med mestadels metalldrag och fyra haspelrullar i den, metprylar, vatten och tillbehör så den väger en del. Men väl på ryggen sitter den skitbra.

Kommentera

Ingen som har provat denna? Tycker den verkar bäst när jag känt och klämt i affärerna.

Kommentera

Färdigsnackat
              Go for the big ones you must

Kommentera

De flesta väskor rymmer alldeles för mycket prylar. Det är väl OK om man ska använda dem till att förvara hela utrustningen men när man är ute och fiskar vill man (åtminstone jag) bära på så litet som möjligt. Har i decennier använt en lite polsk skinnryggsäck och den funkar fortfarande. Annars har de trevliga små axelväskor på Biltema. Min ålandsutrustning förvarar/bär jag i en axelväska från Rapala. Funkar bra den med.

Kommentera

Ursprungligen postat av lausvik Visa inlägg
                  De flesta väskor rymmer alldeles för mycket prylar. Det är väl OK om man ska använda dem till att förvara hela utrustningen men när man är ute och fiskar vill man (åtminstone jag) bära på så litet som möjligt. Har i decennier använt en lite polsk skinnryggsäck och den funkar fortfarande. Annars har de trevliga små axelväskor på Biltema. Min ålandsutrustning förvarar/bär jag i en axelväska från Rapala. Funkar bra den med.
                  Håller delvis med. Jag gillar en stor väska att transportera utrustning till/från båten men ska jag fiska från land och förflytta mig mycket fyller jag en Planolåda med det jag behöver för dagen och stoppar den i en vanlig ryggsäck tillsammans med kaffetermos, tång och annat man kan behöva.

Kommentera

Hittade "morbror Julles" gamla gröna axelväska med mått på i garaget. Perfekt för en betesask, tång, kniv mm.

Där sparade man in en slant. Coolt med lite retro mellan varven.

Kommentera

Jag tänkte skaffa mig en sån här men jag undrar om man kan byta ut dom mot 2st 3730 storlek för att på plats med fler stora beten.
                      Fiskar alla olika sorters fiskar runt Stockholm och brukar åka till Dalarna och fiska ädelfisk

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av Plums, 2015-01-23, 12:11
                      6 svar
                      10 326 visningar
                      19 gillar
                      Senaste inlägg Sir Fish-a-lot  
                      Startad av gabbu, 2015-12-04, 08:57