Ron Thompson Ryggsäck/Skrylla - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Ron Thompson Ryggsäck/Skrylla

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Ron Thompson Ryggsäck/Skrylla

Titel: Ron Thompson Field Gear

Tillverkare: Ron Thompson
    Hemsida: www.svendsen-sport.com
    Direktlänk: Hittar ingen!

info:
    - En helt ny pimpelskylla med en rymlig plasthink att förvara fisken i samt ett trälock med isolerande omtag att sitta på. Skyllan bärs som en ryggsäck och är försedd med stora rymliga fickor på utsidan för pimpelspön, kaffetermos m.m. Yttertyg är av ett kraftigt nylontyg och med en vattentät beläggning i botten. Skyllan kommer att bli vinterfiskarens favorit.

Bild:

Försäljningslänkar:
    http://www.sundbybergssportfiske.se - 450:- (2004-12-22)
    http://regalmarin.shopsystem.nu - http://regalmarin.shopsystem.nu/prod...ct=4204&page=1 - 399:- (2004-12-22)

Personliga omdömen:

- Funktion: Bra utrymmen för förvaring av diverse prylar. Plastbaljan kan användas tex till att förvara sina Plano 3700 boxar. Skön och bra isolerad sittdyna att sitta på. Lättare att bära med sig än tex en hederlig skrylla tack vare att man kan bära denna på ryggen då kan man bära andra prylar med händerna!

- Kvalité: Kvalitén är helt OK. Vissa har haft problem med sömmar som har gått upp. I år har dem ändrat på vissa detaljer på ryggsäcken. Den tidigare modellen saknade ett vanligt bärhandtag. Den tidigare modellen har också haft en plastbalja med fyra små fötter som ibland kunde göra hål på botten av ryggsäcken. Dem fötterna har tagits bort helt på den nya modellen! Botten av ryggsäcken har en gummiliknande yta som är vattentät!

- Utseende: Fyrkantig

- Pris:ca 399-590:-

Hjälpavsnitt:
    - För att ge produkten ett betyg klickar du på "Rate Thread" överst i denna tråd.
    - Om du vill ge egna omdömen ang produkten eller kanske lägga till en försäljningslänk så kopierar du de avsnitten här ovan och fyller i med din info.
    Bifogade filer
    Senast ändrad av Stizo; 2004-12-22, 21:30.

kan säja som så att allt på skryllan är bra förutom botten på den som spricker sönder efter 5-10 turer!ett tips om ni ska köpa en sån är att ta bort dem vassa klackarna under plastlådan som man lägger fisken i.mitt betyg blir en svag 1.fattar inte hur man kan ha ett material som inte tål kyla i en pimpelskrylla!!?
    UFF

krångla inte till det.

StarBaitsHunters
    minken.bloggsida.se/

Kommentera

Ursprungligen postat av minken
      kan säja som så att allt på skryllan är bra förutom botten på den som spricker sönder efter 5-10 turer!ett tips om ni ska köpa en sån är att ta bort dem vassa klackarna under plastlådan som man lägger fisken i.mitt betyg blir en svag 1.fattar inte hur man kan ha ett material som inte tål kyla i en pimpelskrylla!!?
      Minken det är just det dem har ändrat på dem nya som finns i butiken. Den som jag har saknar också klackarna...

Materialet för sig tål kyla hur bra som hellt. Det var som sagt klackarna som gjorde hålen... Jag meddelar ifall jag märker att någonting går sönder på den senare!
      Senast ändrad av Stizo; 2005-01-08, 17:12.

Kommentera

även fickorna spricker sönder på skryllan.när det blir för kallt spricker det plastliknande matrialet.
        UFF

krångla inte till det.

StarBaitsHunters
        minken.bloggsida.se/

Kommentera

Har nu använt väskan/skryllan ett bra tag... Har även använt den under fiske från båt. Sväljer bra med lådor och fickorna är rymliga.

Det som du minken nämner tror jag att dem har faktiskt fixat... Finns ingen tendens till att plasten eller tyget spricker, har änvant väskan under riktigt kalla turer i vinter flera gånger...

Kommentera

jo dem har ordnat till det på dem nya skryllorna.man får tydligen lämna in dem gamla o få en ny.
            UFF

krångla inte till det.

StarBaitsHunters
            minken.bloggsida.se/

Kommentera

Kvaliten är bättre än vad man betalar för tycker jag. Det som inte varit 100% på min är nylonremmarna som repat upp sig i ändarna, enkelt fixat med en kniv och en tändare. Använder den till tävlingspimpel på vintern och metet på sommaren.

Kommentera

Själv så skyr jag allt som heter Ron Thomson

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                Startad av Laxen, 2002-08-31, 22:30
                2 svar
                2 602 visningar
                0 gillar