Vart hittar man Power-stövlar i Stockholm ? - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Vart hittar man Power-stövlar i Stockholm ?

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Ursprungligen postat av Ola
    Köpte ett par KAMIK på Berras idag och de var både billiga och varma men det finns säkert bättre.
    Jag har ett par power men visst är dom varma men enligt mig så är kombinationen bra känger och bra sockar oslagbart... Sen för er isfiskare så har pro-logic ett par vattentäta kängor med thinsulate. för ynka 500:-
    Deluxe lures thats my work.

Kommentera

De finns ju på Regal!

Ursprungligen postat av Bergman
      Någon som vet några butiker som säljer Power-stövlar i Södra stockholm ? Var runt på butikerna i Skärholmen idag men inte fanns det några där inte ...

Har ni tips på någon butik mellan Södertälje -> Kungens Kurva som säljer dessa kängor vore det kanon om ni kunde tipsa här.

Kommentera

Ursprungligen postat av Stizo
        Dem ser väldigt varma ut... Fast dem som vill se snygga ut på isarna kanske inte ska köpa dessa! Vad kostar dem?
        695;- på OF. Sen måste man ju nästan plussa på dom dryga 200;- som galosherna med "dubbarna" kostar.
        sigpic

Kommentera

kamik-bootsen är kassa tyvärr. Håller värmen ute och kylan inne.

Kommentera

Ja de fanns faktiskt hemma hos regal för 799:- så jag brassade dit och köpte ett par idag. Verkar gryyymt bra ! Återkommer med rapport när man varit ute i slasken och kylan.

Regal var ju inte öppet i Söndags så därför missade jag den butiken när jag rekade då.
            C&R hit och C&R dit Det är egentligen bara sunt förnuft som gäller

Bli medlem i Sportfiskarna Här!
            Svar på vanliga frågor hittar ni Här
            Fiskesnacks regler hittar ni Här
            Gilla Fiskesnack.com på Facebook http://www.facebook.com/Fiskesnackcom

Kommentera

Du måste nästan garanterat köpa ett par Isgalosher med för att få något fäste på isen. Dessa kostar ca. 200;- och är det absolute bäst man kan hitta i kombination med p-stövlarna! HELT SUVERÄNA och 100% halkfri på isen förutsatt att det inte ligger ett tjockt lager snö på

Kommentera

Nu har jag haft förmånen att ismeta en hel dag med min nya fina "skor" och jag måste säga att dom är helt grymma ! Frös inte en sekund om fötterna idag. Visserligen inte så våldsamt kallt men hadejag haft mina andra slitna kängor hade jag frusit som fasen. Dom var även helt ok att gå/springa i och det var ju lite plus i kanten.

Om ni ska köpa ett par så tänk på att ta till en eller möjligtvis två storlekar då dom är ganska små i storlekarna.

5 av 5 möjliga av mig
                C&R hit och C&R dit Det är egentligen bara sunt förnuft som gäller

Bli medlem i Sportfiskarna Här!
                Svar på vanliga frågor hittar ni Här
                Fiskesnacks regler hittar ni Här
                Gilla Fiskesnack.com på Facebook http://www.facebook.com/Fiskesnackcom

Kommentera

Antar du ismetat någonstans i Stockholmsområdet, Bergman? Jag har ännu inte vågat mig ut på isarna då jag misstänker att de är för tunna. Är det tillräckligt tjock is på sjöarna här i 08-området för att gå på dem, eller var du kanske någonstans i Norra Sverige?

Ursprungligen postat av Bergman
                  Nu har jag haft förmånen att ismeta en hel dag med min nya fina "skor" och jag måste säga att dom är helt grymma ! Frös inte en sekund om fötterna idag. Visserligen inte så våldsamt kallt men hade jag haft mina andra slitna kängor hade jag frusit som fasen. Dom var även helt ok att gå/springa i och det var ju lite plus i kanten.

Om ni ska köpa ett par så tänk på att ta till en eller möjligtvis två storlekar då dom är ganska små i storlekarna.

5 av 5 möjliga av mig

Kommentera

Ursprungligen postat av Salvenius
                    Antar du ismetat någonstans i Stockholmsområdet, Bergman? Jag har ännu inte vågat mig ut på isarna då jag misstänker att de är för tunna. Är det tillräckligt tjock is på sjöarna här i 08-området för att gå på dem, eller var du kanske någonstans i Norra Sverige?
                    Dem flesta mindre och medelstora sjöar har is här norr om Sthlm. Är dem inte allt för djupa och stora så är istjockleken 5-15 cm på dem flesta ställen.

Så visst borde du kunna hitta sjöar även söder om Sthlm att isfiska på!

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                    Startad av gabbu, 2015-12-04, 08:57
                    3 427 svar
                    239 636 visningar
                    12 gillar
                    Senaste inlägg emilone
                    av emilone