elanen - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

elanen

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• elanen

Någon som testat haspelrullen Warbird som bröderna Anden plussar för i Berras katalog. Är misstänksam för priset. Men den ser onekligen fin ut. Kan annars vara en bra extra rulle.

Fladen är alltid Fladen, jag skulle aldrig lita på den.

Kommentera

Elanen

Jaså ni litar inte på brödernas omdöme. Skämt åsido. Inte för att jag brukar hålla mig till rullar runt 400. Men som slit och slängrulle kan det kanske vara nåt. Har inte sett till den in nån butik. Inte ens Berras verkar ta in den för kontroll. Tänkte kanske döma ut den. Så att bröderna kanske får stå bakom bättre produkter he he.

Kommentera

skulle inte köpa den även om den var ennu billigare fladen kan man ej lita på rena skitgrejjer !

Kommentera

elanen, finns på Berras.

Kommentera

Säger bara, köp en dyr rulle, man vinner på det i längden. Men Andren bröderna låter ju inte sina kunder fiska med skit. O andra sida lirakde dom ju länge man "medel" cardnialer om inte jag minns fel så, pröva en skriv en reccension sen om rulle!
            sigpic

Kommentera

elanen

Jaså Berras har dom. Min grej är att testa skrotet. Och om det är döskit, jävlas med reklamakarna. Och även min gamle gode vän Pelle Björk på Fladen. Även Andenbröderna är gamla fisketävlingspolare. Gillar att ge dom som står för skitgrejor en skopa i så fall. När ingen fisketidning vågar stå för renhåriga tester. Varför då inte slå ett slag för det själv. Har som sagt fått en del skit för att jag klankat ner på vissa av Shimanos sortiment. Man får heller inte glömma att vi alla sportfiskare har en jäkla makt gentemot handlarna. Finns alldeles för mycket skrot som säljs. Värst är dessa paket lösningar. Brukar ibland gå in i gamla fiskeblaskor och läsa deras tester och omdömen om exempelvis fiskerullar. Oj, oj, vilket skämt. Alla Goldmax, Promax, ja raddan kan göras lång på fusktester. Även på såna rullar som Shimano får en att undra hur köpta dom varit.

Kommentera

Ursprungligen postat av Gunnar Jansson
                Jaså Berras har dom. Min grej är att testa skrotet. Och om det är döskit, jävlas med reklamakarna. Och även min gamle gode vän Pelle Björk på Fladen. Även Andenbröderna är gamla fisketävlingspolare. Gillar att ge dom som står för skitgrejor en skopa i så fall. När ingen fisketidning vågar stå för renhåriga tester. Varför då inte slå ett slag för det själv. Har som sagt fått en del skit för att jag klankat ner på vissa av Shimanos sortiment. Man får heller inte glömma att vi alla sportfiskare har en jäkla makt gentemot handlarna. Finns alldeles för mycket skrot som säljs. Värst är dessa paket lösningar. Brukar ibland gå in i gamla fiskeblaskor och läsa deras tester och omdömen om exempelvis fiskerullar. Oj, oj, vilket skämt. Alla Goldmax, Promax, ja raddan kan göras lång på fusktester. Även på såna rullar som Shimano får en att undra hur köpta dom varit.
                Det finns så många ex. så det är äckligt, men ibland förstår man ju folk som får BRA gratisgrejor i reklamsyft! Visst skulle man göra så själv...Men när det kommer till att stå för SKRÄP byter det hela sida!
                sigpic

Kommentera

faktum är att för mig är fladen en ren chanspryl.. Tycker att bästa haspel va super x gt eller gammla stradic... dom nya fattar jag inte vad dom gör på marknanden...
                  Deluxe lures thats my work.

Kommentera

Jag köpte en Fladen Warbird 450 förra sommaren när vi skulle till Hitra.
                    Behövde en lite större rulle som kunde ta lite grövre lina.
                    Och som extrarulle tycker jag helt klart den är värd priset 395:-, funkade perfekt även denna sommar i Norge. Vi drog väl inga jättefiskar, men det blev en del Torsk och Bleka på 3.5-4kg. Fiskade mest från land pga. blåsigt väder.

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                    Startad av gabbu, 2015-12-04, 08:57
                    3 423 svar
                    239 213 visningar
                    12 gillar
                    Senaste inlägg Retroräven  
                    Startad av JontaK, 2019-03-28, 21:01