Ultimata Fiskebilen?????? - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Ultimata Fiskebilen??????

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

har en ascona som är klassad som vetran bil hel najs bil allt i orginal ingen rost under öda skinnsäten och hyffsat piggmotor me lite fix. Försäkringen är relativt billig för en 19åring...
    Deluxe lures thats my work.

Kommentera

*off topic
      Ang SAAB,så gör dom själva inga sexor utan det är opels 6:a som sitter i en "jubileums modell" av SaaB 9000CD.Och där är ingen turbo på den heller.Sen har 9-5 en sexa med 200 hk,och där är turbo på den,men är inte saabs egen motor.Största motor som saab har är en 2,3L.Ford Focus snabbaste modell heter RS och har 215 Hk,och vad fords motorer har med F1 att göra har jag inte en aning om,möjligen som depå-bil

Kommentera

Ursprungligen postat av ruskis
        *off topic
        Ang SAAB,så gör dom själva inga sexor utan det är opels 6:a som sitter i en "jubileums modell" av SaaB 9000CD.Och där är ingen turbo på den heller.Sen har 9-5 en sexa med 200 hk,och där är turbo på den,men är inte saabs egen motor.Största motor som saab har är en 2,3L.Ford Focus snabbaste modell heter RS och har 215 Hk,och vad fords motorer har med F1 att göra har jag inte en aning om,möjligen som depå-bil
        Tack och nu "End of this subjekt" (Saab 900 3liter turbo)..............!!!!!

Kommentera

Detta är helt off topic men möjligen ett klarläggande. Det närmaste banracing Ford är idag är Formel Ford. Hur mycket dessa formelmotorer är trimmade vet jag inte men troligen presterar de långt bättre än vad motorerna i Ford Focus gör.
          Att jämföra Formel 1 med Formel Ford är som att jämföra Elanen med Hundersmark.

Åter till tråden nu.
          Må vi alla ha ett intressant fiske!

Kommentera

Tankar billig Disel/lb reg 5 passagerare=överkomligt, vridmomentet kommer på köpet.

Diesel är ju perfekt att ha i bilen. Bli bara polare med någon bonde så att du kan få köpa billig soppa

Kommentera

Om jag hade haft pengarna så hade jag utan tvekan valt en Audi RS2!!! Pemanent 4wd + en Porsche trimmad motor på 315hk orginal. All tänkbar utrustning finns i den, skäms varken på skogsvägar eller på autobahn. Sedan att den ser bra ut är inte heller fel.
              Allt eller inget är min filosofi!

Kommentera

en volvo xc 90 vore inte fel att ha som fiskebil! just nu kör jag en nissan almera sport-01 fast så länge det inte krävs nån form av terrängkörning så funkar den bra hehe

Kommentera

volvo 245 regerar!

Kommentera

kan inte annat en hålla med!! en 245a är allt men behöver.det är den ultimata fiske bilen

Kommentera

Ursprungligen postat av pontus
                      Om jag hade haft pengarna så hade jag utan tvekan valt en Audi RS2!!! Pemanent 4wd + en Porsche trimmad motor på 315hk orginal. All tänkbar utrustning finns i den, skäms varken på skogsvägar eller på autobahn. Sedan att den ser bra ut är inte heller fel.

Har haft en s2.a funkar bra men inte direkt till skogsvägar, markfrigången e anpassad för snabb landsväg tyvärr.....

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av Laxen, 2002-08-31, 22:30
                      2 svar
                      2 602 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg TomHiddleston  
                      Startad av gabbu, 2015-12-04, 08:57