Ursprungligen postat av Alsbäck_
Visa inlägg
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
sony ericsson active?
Collapse
X
-
-
Jag är mkt nöjd med min telefon. Men lite irriterad över den korta batteritiden. Jag får ibland mail om battery booster. Ska vara gratis, men ej provat den appen. Någon som testat den? Ett tips är att stänga av bluetooth och wifi. Det spar mkt på batteriet. Läste i manualen att den inte får vistas i havsvatten. Men vad jag läst här, så har ni som testat den i havsvatten inte haft några problem? Är sugen på att testa o göra några undervattensfilmer Det jag irriterat mig över, är att jag lyckats tagit bort min marketplace app. Hur får jag den tillbaka?Senast ändrad av Hasse69; 2012-05-13, 22:39.
Kommentera
-
Jag har nu kollat programvaruuppdateringen,den var uppdaterad. Jag har Telia som du nämner som operatör, men telefonen har jag köpt olåst, då misstänker jag att operatören är irrelevant.
Blir till att skicka den till Dustin igen (där jag köpte den)
Eller finns det någon annan lösning?
Sorry för OT
Kommentera
-
Ursprungligen postat av svessse Visa inläggJag har nu kollat programvaruuppdateringen,den var uppdaterad. Jag har Telia som du nämner som operatör, men telefonen har jag köpt olåst, då misstänker jag att operatören är irrelevant.
Blir till att skicka den till Dustin igen (där jag köpte den)
Eller finns det någon annan lösning?
Sorry för OT
Ta sedan inte och installera alla appar direkt som du har nu. För om dina problem beror på en app så kommer du aldrig kunna lista ut vilken det är som ställer till det om du installerar om alla igen. Glöm inte att ta backup på de saker du vill behålla. Personligen så använder jag MyBackup för att spara sms, mms och kontakter om du nu inte syncar dom mot ett gmail konto vilket är det absolut bästa att göra.
Kommentera
-
Jag kör själv med en Xperia active när jag fiskar och jag tror inte att det finns någon telefon idag som kan konkurrera med den när det kommer till just fiske. I och med dens storlek ligger den bra i handen och det är något som jag tycker är viktigt vid just fiske. Jag tror vi alla kan hålla med om att det kan vara lite stressigt/skakigt när man vill ta ett foto och det är spön,krokar och lådor överallt i båten. Jag knäpper fast telefonen i en jojo (som man normalt sett kanske har till nycklar) så är den alltid nära till hands när man vill fota sin fångst och kanske slänga upp den på Facebook när man ändå är igång.
Att telefonen tål väder och är tålig är det ingen tvekan om. Det finns en del tester gjorda med active. Ta en titt på tuben.
Kommentera
-
Hittade den här videon med: http://youtu.be/9idlaKSriS0, killen provar bokstavligen att "fiska" med en Xperia Active...
Kommentera
Foton
Collapse
-
Svar till Visa upp era ambassadeurerav emiloneHej,
Har en ABU record 2300 i min samling som jag är osäker på pris kring, har ni några...2 Foton-
Kanal: Allmänt om fiskeutrustning
2025-01-07, 10:11 -
-
Svar till Visa upp era ambassadeurerav fiiorBeast HD2 Foton
-
2024-12-30, 21:31 -
-
Svar till Aava Fishing? Någon med info ?av Hepper2Bild på spöt...2 Foton
-
2024-11-09, 18:27 -