Jag på begäran tagit hem Carbotex isfiskelina.., fast inte så klen som 0.12.., men det går å ordna om det finns efterfrågan.
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Pimpelfiske efter sik
Collapse
X
-
Ursprungligen postat av Fiske token Visa inläggArctic red . Jo men får nog vara väldigt lugn. Men ska testa med 0.12. Kommer ju att ha 0.16 på andra myskaspöna också så funkar det inte så är det ju bara att byta
Kommentera
-
Ursprungligen postat av sorseleman Visa inläggNormark altså. Hoppas linan håller bättre kvalité än min 0.14 av det märket gjorde, höll inte ens för en 3 hg aborre. ta de väldigt lugnt, aldrig kul att tappa en fin fisk!
Kommentera
-
Ursprungligen postat av uppköparn Visa inläggJag på begäran tagit hem Carbotex isfiskelina.., fast inte så klen som 0.12.., men det går å ordna om det finns efterfrågan.
det har inkommit en del rapporter gällande postad smygreklam från dig och användaren Mickmek. Om ni vill fortsätta göra reklam här i forumet så är ni välkomna att maila admin@fiskesnack.com för att få en aktuell prislista gällande annonsering. Annars vore jag tacksam om ni slutade med den typen av reklam då det strider mot forumets regler.
Mvh Anders BergmanC&R hit och C&R dit Det är egentligen bara sunt förnuft som gäller
Bli medlem i Sportfiskarna Här!
Svar på vanliga frågor hittar ni Här
Fiskesnacks regler hittar ni Här
Gilla Fiskesnack.com på Facebook http://www.facebook.com/Fiskesnackcom
Kommentera
-
Själv så har jag kört med myrska agnad med maggot. Jag har drillat sik över 2kg på 0.14 nylon. En färsk nylonlina klarar mer än du tror. Kör hårt!A bad day of fishing is better than a good day of work.
http://markusfiske.blogspot.com
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Bergman Visa inläggHej,
det har inkommit en del rapporter gällande postad smygreklam från dig och användaren Mickmek. Om ni vill fortsätta göra reklam här i forumet så är ni välkomna att maila admin@fiskesnack.com för att få en aktuell prislista gällande annonsering. Annars vore jag tacksam om ni slutade med den typen av reklam då det strider mot forumets regler.
Mvh Anders Bergman
Kommentera
-
Ursprungligen postat av blaze Visa inläggSjälv så har jag kört med myrska agnad med maggot. Jag har drillat sik över 2kg på 0.14 nylon. En färsk nylonlina klarar mer än du tror. Kör hårt!
Kommentera
Foton
Collapse
-
av Sikt1Behöver både ny skruvdragare och isborr. Tänkte kombinera det hela men vill helst inte köpa isborrspaketen...1 Foto
-
Kanal: Vinterfiske - Utrustning
2024-03-09, 10:41 -
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av Sikt1, 2024-03-09, 10:41
|
3 svar
302 visningar
1 gilla