Olja deadbait - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Olja deadbait

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

AA de är underbart... å ändå så är de en av de större webbutikerna ja väntar på prylar från..

Om du ska köra med Deadbaits så är de lättast att injicera betesfisken innan du fryser dem, då är allt sånt kart så slipper du tänka mer på det..
    betes fisken som jag har i min frys nu är Mört å Sill på ca 17-20 cm injicerade å klar för att användas..så av mitt bete å döma
    så låter 17-18cm inte så tokigt...men det finns säker 543st olika åsikter om det a...

Kommentera

Kul när det funkar!
      Instagram: mattiasandersson90

Bara ett kast till...

Kommentera

Vilken snabb och bra service leslies-luton!

Vilken leverans leslies-luton! beställde igår ett par oljor, efter att ha läst den här tråden och de ska levereras idag!! någon ringde och kommer med de till mej, glömde att köpa sprutor, viste inte att det inte gick att köpa på apoteket :-( ska prova oljor på helgen!!

Kommentera

Ursprungligen postat av d1360 Visa inlägg
          Vilken leverans leslies-luton! beställde igår ett par oljor, efter att ha läst den här tråden och de ska levereras idag!! någon ringde och kommer med de till mej, glömde att köpa sprutor, viste inte att det inte gick att köpa på apoteket :-( ska prova oljor på helgen!!

Metebolaget säljer sprutor.Annars om du har någon i din bekantskapskrets som jobbar inom sjukvården så kan det lösas den vägen.Det är samma sprutor som tex Fox säljer.
          When Im feeling down.I just slide in something with Bob Nudd in the Dvd player.5 minutes after i cant help myslef smiling..

Kommentera

Jag kör med tackle box ming oil. Vet dock ärligt talat inte om det gör nån skillnad. Men jag vet med säkerhet att det luktar bedrövligt.

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
            Startad av Isakhj09, 2024-01-07, 19:31
            3 svar
            285 visningar
            0 gillar
            Senaste inlägg Niklar
            av Niklar