Ice Pike 1000, någon som testat? - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Ice Pike 1000, någon som testat?

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Ice Pike 1000, någon som testat?

Som rubriken testat, någon som testat R.T Ice Pike 1000 multirulle, tänkte köpa ett par set och de fanns till en väldigt billig peng, men om det är rena skiten så kanske man inte ska vara så snål ändå.

I setet ingår något R.T spö också, kanske är bättre än det klassiska wiggler eller fladen.

Jag köpte detta set från Jakto nyligen och mitt första intryck är att det kommer att fylla sin funktion!
    Jag har inte blött ned grejorna än utan mina intryck baseras på klämma & känna just nu
    Rullen verkar lättjobbad och har broms och knarr. Spöt känns gediget och "lagomt" stumt för gädda och definitivt för regnbåge som jag ska fiska efter.
    [FONT="Impact"]Mvh:
    /Johan[/FONT]

Kommentera

Föga imponerande rulle glapp och med jävligt dålig broms..

Kommentera

oddcurve tackar nog för hjälpen o era synpunkter, men tror nog själv han insett detta om han köpte rullen med tanke på att tråden e två år gammal.

Kommentera

Ursprungligen postat av maccan1980 Visa inlägg
          oddcurve tackar nog för hjälpen o era synpunkter, men tror nog själv han insett detta om han köpte rullen med tanke på att tråden e två år gammal.
          Det har han säkert gjort... men det kan ju vara bra att folk ändå delar sina erfarenheter av denna rulle så någon annan slipper gå på en mina. Den verkade ju vara ganska ny på marknaden då, vilket avsaknaden av svar antyder. Vet iofs inte om den säljs längre men ändå.
          sigpic

Kommentera

Jag tackar för inputen iaf, har funderat på att köpa 5-6 st till ismetet men letar nog vidare efter något annat billigt.

Någon som har något bra tips på billiga och bra kinarullar?? (finns det??)

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
            Startad av Isakhj09, 2024-01-07, 19:31
            3 svar
            277 visningar
            0 gillar
            Senaste inlägg Niklar
            av Niklar