Hej! någon som har något och säga om dem borrarna? tänkte köpa en nämligen... såg det fanns upp till 250mm , någon som vet om det går att få tag på ännu större ? 300-350?
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Motorborr Nordmark lazer
Collapse
X
-
Får så stora gäddor att dem inte går upp ur dem små 200 hålen, nej men skämt och sido, så större ju lättare vid landning?! kanske blir mindre sport men vafan... träffa en snubbe förra säsongen som hade en 300, gick hur smidigt som helst! Har redan än 200 mm jag med, det funkar men vill har större, när man endå ska satsa på en dyr motorborr!
Kommentera
-
Tycker de nya normark har blivit sämre på starta än den äldre , då den nya är annars pga miljökrav. Har testat den nya 10 pass ungefär och den är lite knepig. Men det kan vara ett måndags exemplar.
Vi köpte en billig jordborr på jula och byggde om, men den är lite tyngre och klumpigare, men halva priset. Här ser jag en som säljer ett märke som ser exakt ut som våran jordborr från jula. Ganska bra pris .
Kommentera
-
Grymt bra borr. du blir inte besviken om du köper den. Polarn min köpte ett 300mm skär men vart ju sjukt stort... lite farligt stort om man har barn med sig på isen och om du har under 47 i skostorlek Utan broddar följde han med borren runt. Köp 250mm skär... det har jag och det är perfekt.
Kommentera
-
hehe okej! har fått ett kanon pris på Nordmark lazer med 350 mm skär om det nu kan stämma? ! Så barnen får hålla sig hemma och broddarna med isåfall! Skare va så skare va rejält .
ja ett jävla snack om det dära...men jag kör mer en gärna med vanlig bensin så!
Kommentera
Foton
Collapse
-
av Sikt1Behöver både ny skruvdragare och isborr. Tänkte kombinera det hela men vill helst inte köpa isborrspaketen...1 Foto
-
Kanal: Vinterfiske - Utrustning
2024-03-09, 10:41 -
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av Sikt1, 2024-03-09, 10:41
|
3 svar
282 visningar
1 gilla