Ursprungligen postat av Martin94
Visa inlägg
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Allt om mörtstugor!!!
Collapse
Detta är ett klistrat ämne.
X
X
-
Fick en mört på 10 cm i min stuga idagfy fan va gött!! att en mört kan göra så mkt
haha.
Undrar dock vrf jag bara fick 1 liten mört. som jag fattat det så står dom i stora stimm på vintern... Kanske de har vart fler i den med dom ha vart så små att dom kunde simma ut genom hålen (inte ingångarna). La iallafall tillbaka den så hoppas på fler mört senareMannen Myten Fiskarn
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Martin94 Visa inläggTja, har min på en djupkant (3m) vittjade idag. Fick 2 st mörtarhaha de e ju alltid något. Mäskar med havregrynsgröt med linfrön och mkt aniskdydda. Funkar hur bra som helst. 3 dygn brukar räcka för mig!
Kommentera
-
Ursprungligen postat av gösen72 Visa inläggJag vittjade igår,det var lite mindre denna gång,men den hade bara legat 3 dagar.90 stora mörtar+några flior,innan har det inte varit under 100 st någon gång.Man får väl vara nöjd.hahhaa, fortfarande stolt över mina 2 mörtar (Y)
Mannen Myten Fiskarn
Kommentera
Foton
Collapse
-
av Sikt1Behöver både ny skruvdragare och isborr. Tänkte kombinera det hela men vill helst inte köpa isborrspaketen...1 Foto
-
Kanal: Vinterfiske - Utrustning
2024-03-09, 10:41 -
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av Sikt1, 2024-03-09, 10:41
|
3 svar
360 visningar
1 gilla