Vad har ni på fötterna när ni isfiskar - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Vad har ni på fötterna när ni isfiskar

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Ursprungligen postat av Santa
    Problemet med m90 kängan är att dom inte är vattentäta.
    Dom är tillräckligt vattentäta om man sköter dom. Jag har använt sådana kängor i nästan tio år. Slår alla andra.
    Vinnare av Fiskesnacks AbborrFemma 2021
    &

Fiskesnacks AbborrFemma 2020
    ”Ett tecken på intelligens är att du alltid ifrågasätter.
    Mindre intelligenta är å andra sidan alltid tvärsäkra på sin sak.."

-Okänd

Kommentera

Ursprungligen postat av Flodebanan
      2-1 storlek xtra skrivs det ju i 3 inlägg ovan, öppna ögonen

Sedan beror det ju mkt på vad för skor du mäter emot. Det är ju en viss skillnad mellan de skor jag har haft iaf.
      Jo ja läste det men ett säkrare kort att kolla med nån som har samma storlek på "normala skor" som jag. Det brukar ju inte variera så himla mycket.
      Så är det nån som har strl 44 eller kanske 45 i vanliga skor som också har power-bootsen??

Kommentera

jag kör med ett par lundhagskängor och de funkar i alla väder. De funkar i flera minus med en raggsocka och de funkar bra även när det är 15 plus.

Kommentera

Ursprungligen postat av CObb
          Jo ja läste det men ett säkrare kort att kolla med nån som har samma storlek på "normala skor" som jag. Det brukar ju inte variera så himla mycket.
          Så är det nån som har strl 44 eller kanske 45 i vanliga skor som också har power-bootsen??
          Lägg till 2 storlekar som sagt. Har 46 i normala skor, men 48 i Power.

Kommentera

Ursprungligen postat av CObb
            Tror du dom har olika storlekar i förhållande till varandra?

Jag har 43 och 3/4 på mina Adidasdojor och 46/47 på Power
            sigpic

Kommentera

Ursprungligen postat av siMpaz
              jag kör med ett par lundhagskängor och de funkar i alla väder. De funkar i flera minus med en raggsocka och de funkar bra även när det är 15 plus.
              Jag har med ett par lundhags (mitt andra par) men har alltid frusit i dem. Nu har jag skaffat ett par sundridge "hot foot boot" och det känns som inget rår på dom.
              gravitate et accuratissime sit virtus

Team Gorilla - Karpsektionen .... No Monkey Business

Kommentera

Ursprungligen postat av Kimbow
                Dom är tillräckligt vattentäta om man sköter dom. Jag har använt sådana kängor i nästan tio år. Slår alla andra.
                Men då¨kan du inte använda foten för att dra av slasket i när du borrat ett hål?

Kommentera

hej igen alla snälla mä'nniskor som svarat på mina frågor. Var och provade stovlar idag dock inte orginalet utan goodyear och han sa i afären att det säkert många som trodde att dom hade orginalet men hade goodyear. det var en ny modell av den med ny sula som just innan jul aftonen. Han sa i alla fall att den till och med höll bättre en power orginal. nån som provat den stöveln och det är inte den som man kan sätta i dubb direkt i sulan

Kommentera

hej igen alla snälla mä'nniskor som svarat på mina frågor. Var och provade stovlar idag dock inte orginalet utan goodyear och han sa i afären att det säkert många som trodde att dom hade orginalet men hade goodyear. det var en ny modell av den med ny sula som just innan jul aftonen. Han sa i alla fall att den till och med höll bättre en power orginal. nån som provat den stöveln och det är inte den som man kan sätta i dubb direkt i sulan
                    Sa han garanterat bara för han marknadsförde dom. Alla som rekommenderat Power här har garanterat Power

De Goodyear jag sett i butik har varit billigare, men klack och tyngre, hur dom fungerar rent pratiskt och i kyla vetifan. Jag vet bara att det är guld värt att han ngt som är 100% vattentät på isen
                    sigpic

Kommentera

Men då¨kan du inte använda foten för att dra av slasket i när du borrat ett hål?
                      Dom är inte helt vattentäta, givetvis. Och antagligen inte det bästa att ha på en slaskig is. Men sköter man dom och dom är ordentligt infettade, så är dom enligt mig nästintill vattentäta.
                      Men dom är gott och väl det bästa alloround man kan ha tycker jag.
                      Mina 90kängor är en av mina favoritägodelar.
                      Vinnare av Fiskesnacks AbborrFemma 2021
                      &

Fiskesnacks AbborrFemma 2020
                      ”Ett tecken på intelligens är att du alltid ifrågasätter.
                      Mindre intelligenta är å andra sidan alltid tvärsäkra på sin sak.."

-Okänd

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av Isakhj09, 2024-01-07, 19:31
                      3 svar
                      277 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg Niklar