Ursprungligen postat av apersson69
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Vad har ni på fötterna när ni isfiskar
Collapse
X
-
Ursprungligen postat av KG?Dom är väldigt små i storlekarna, man bör nog ha två nummer större än vad man brukar. Det bästa är nog att prova nånstans.sigpic
Kommentera
-
hade du inte bott i södra sverige skulle jag rekomendera en vettig varmkänga exempelvis sorel, men stövlar är ett bra alternativ i slaken. kolla på några andra stövlar än power som inte har "löst" ludd i utan någon som har luddet inbyggt. du går helt klart slut på ett power stövlar. mina power använder jag endast på vår isarna då det är blött och när jag drar igång och vårmetar.Se till att alltid ha en kortare person som vadar före dig.
Kommentera
-
Ursprungligen postat av KG?Dom är väldigt små i storlekarna, man bör nog ha två nummer större än vad man brukar. Det bästa är nog att prova nånstans.
M90-kängan (tänkter då speciellt på vintermodellen) är väl skapliga men håller inte värmen om man sitter still mycket. Däremot skulle jag gärna ha ett par för lite mer aktiva saker än ismete.C&R hit och C&R dit Det är egentligen bara sunt förnuft som gäller
Bli medlem i Sportfiskarna Här!
Svar på vanliga frågor hittar ni Här
Fiskesnacks regler hittar ni Här
Gilla Fiskesnack.com på Facebook http://www.facebook.com/Fiskesnackcom
Kommentera
Foton
Collapse
-
av Sikt1Behöver både ny skruvdragare och isborr. Tänkte kombinera det hela men vill helst inte köpa isborrspaketen...1 Foto
-
Kanal: Vinterfiske - Utrustning
2024-03-09, 10:41 -
-
Svar till Haspelrulle hjälp!av Isakhj09Hej, tack! mitt förra spö gick sönder under sommaren när väskan den låg i flyttats runt oförsiktigt,...1 Foto
-
Kanal: Vinterfiske - Utrustning
2024-01-07, 22:41 -
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av Isakhj09, 2024-01-07, 19:31
|
3 svar
277 visningar
0 gillar