Ursprungligen postat av Santa
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Vad har ni på fötterna när ni isfiskar
Collapse
X
-
Vinnare av Fiskesnacks AbborrFemma 2021”Ett tecken på intelligens är att du alltid ifrågasätter.
&
Fiskesnacks AbborrFemma 2020
Mindre intelligenta är å andra sidan alltid tvärsäkra på sin sak.."
-Okänd
-
Ursprungligen postat av Flodebanan2-1 storlek xtra skrivs det ju i 3 inlägg ovan, öppna ögonen
Sedan beror det ju mkt på vad för skor du mäter emot. Det är ju en viss skillnad mellan de skor jag har haft iaf.
Så är det nån som har strl 44 eller kanske 45 i vanliga skor som också har power-bootsen??
Kommentera
-
Ursprungligen postat av CObbJo ja läste det men ett säkrare kort att kolla med nån som har samma storlek på "normala skor" som jag. Det brukar ju inte variera så himla mycket.
Så är det nån som har strl 44 eller kanske 45 i vanliga skor som också har power-bootsen??
Kommentera
-
Ursprungligen postat av CObbJo ja läste det men ett säkrare kort att kolla med nån som har samma storlek på "normala skor" som jag. Det brukar ju inte variera så himla mycket.
Jag har 43 och 3/4 på mina Adidasdojor och 46/47 på Powersigpic
Kommentera
-
Ursprungligen postat av siMpazjag kör med ett par lundhagskängor och de funkar i alla väder. De funkar i flera minus med en raggsocka och de funkar bra även när det är 15 plus.gravitate et accuratissime sit virtus
Team Gorilla - Karpsektionen .... No Monkey Business
Kommentera
-
hej igen alla snälla mä'nniskor som svarat på mina frågor. Var och provade stovlar idag dock inte orginalet utan goodyear och han sa i afären att det säkert många som trodde att dom hade orginalet men hade goodyear. det var en ny modell av den med ny sula som just innan jul aftonen. Han sa i alla fall att den till och med höll bättre en power orginal. nån som provat den stöveln och det är inte den som man kan sätta i dubb direkt i sulan
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Santahej igen alla snälla mä'nniskor som svarat på mina frågor. Var och provade stovlar idag dock inte orginalet utan goodyear och han sa i afären att det säkert många som trodde att dom hade orginalet men hade goodyear. det var en ny modell av den med ny sula som just innan jul aftonen. Han sa i alla fall att den till och med höll bättre en power orginal. nån som provat den stöveln och det är inte den som man kan sätta i dubb direkt i sulan
De Goodyear jag sett i butik har varit billigare, men klack och tyngre, hur dom fungerar rent pratiskt och i kyla vetifan. Jag vet bara att det är guld värt att han ngt som är 100% vattentät på isensigpic
Kommentera
-
Ursprungligen postat av SantaMen då¨kan du inte använda foten för att dra av slasket i när du borrat ett hål?
Men dom är gott och väl det bästa alloround man kan ha tycker jag.
Mina 90kängor är en av mina favoritägodelar.Vinnare av Fiskesnacks AbborrFemma 2021”Ett tecken på intelligens är att du alltid ifrågasätter.
&
Fiskesnacks AbborrFemma 2020
Mindre intelligenta är å andra sidan alltid tvärsäkra på sin sak.."
-Okänd
Kommentera
Foton
Collapse
-
av Sikt1Behöver både ny skruvdragare och isborr. Tänkte kombinera det hela men vill helst inte köpa isborrspaketen...1 Foto
-
Kanal: Vinterfiske - Utrustning
2024-03-09, 10:41 -
-
Svar till Haspelrulle hjälp!av Isakhj09Hej, tack! mitt förra spö gick sönder under sommaren när väskan den låg i flyttats runt oförsiktigt,...1 Foto
-
Kanal: Vinterfiske - Utrustning
2024-01-07, 22:41 -
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av Isakhj09, 2024-01-07, 19:31
|
3 svar
277 visningar
0 gillar