Hur gör ni eller hur har ni era hjälpmedel med på ismete turen med fiskepulkan. Menar mera hur transporterar ni typ kroklossare, tänger. isskopa, kniv o sånna saker som skall med ut på isen. Jag har kört med en hink allting i men tycker inte det är optimalt riktigt. Kom med massa tips finns alltid nåt att lära sig.
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Hur förvarar ni era hjälpmedel på ismeteturen
Collapse
X
-
Har allt mitt i skoterlådan men nog borde det väl gå att stoppa det i en verktygslåda? Min isskopa har teleskopfunktion så den är lätt att packa ner men det kanske blir bökigt beroende på hur din ser ut.
Den här verktygslådan är väldigt bra, ryms mycket i den och kostar inte så värst mycket heller. https://www.clasohlson.com/se/F%C3%B...da/Pr406882000
-
Jag kör med en plastlåda med stängbart lock. Lådan har jag i min pulka som jag använder vid ismetet. När man väl är på plats så brukar jag ha sånt som man behöver komma åt snabbt i en påse som man bara kan grabba tag i när man får hugg.C&R hit och C&R dit Det är egentligen bara sunt förnuft som gäller
Bli medlem i Sportfiskarna Här!
Svar på vanliga frågor hittar ni Här
Fiskesnacks regler hittar ni Här
Gilla Fiskesnack.com på Facebook http://www.facebook.com/Fiskesnackcom
Kommentera
-
Packar största delen av utrustning i plastlådor med lock i pulkan, när jag väl är ute har jag matta, vågsäck och avbitartång i en ikeakassa, bara att greppa och löpa. avkrokningstången sitter antingen i någon ögla eller en ficka. bra att ha tillgänglig när man är ute och isar hålen om det skulle bli hugg
Kommentera
Foton
Collapse
-
av Sikt1Behöver både ny skruvdragare och isborr. Tänkte kombinera det hela men vill helst inte köpa isborrspaketen...1 Foto
-
Kanal: Vinterfiske - Utrustning
2024-03-09, 10:41 -
-
Svar till Haspelrulle hjälp!av Isakhj09Hej, tack! mitt förra spö gick sönder under sommaren när väskan den låg i flyttats runt oförsiktigt,...1 Foto
-
Kanal: Vinterfiske - Utrustning
2024-01-07, 22:41 -
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av Isakhj09, 2024-01-07, 19:31
|
3 svar
277 visningar
0 gillar