Hallåj vintern är i antåg och själv har jag tagit mig tid och knåpat ihop en ny skrylla till vinterns pimpelfiske! Tänkte att vi kan ha en tråd där man kan visa upp sin skrylla så att vi kan stjäla smarta lösningar av varandra. Tycker att det formidabla sittdonet förtjänar en egen tråd då den spelar så stor roll inom vinterfisket och det är väl bra om folk kan bli inspirerade eller få nå frågetecken utrett genom att kolla på andras byggen när dem ska göra sin egen!
Mig veterligen finns det ingen sån här tråd ännu så tog mig friheten att göra en.
Jag kan väl börja med mitt egna nybygge så vi har nåt att börja med, 20L hydrauloljedunk med ett lock av plywood och markisolering! två spöhållare utav elrör som fick lov att luta lite för att spöna ska få plats samt en avkapad spolarvätskedunk som fiskbehållare! Perfekt sitthöjd för mig som är 175cm lång.
Så alla pimplare där ute börja bomba med bilder nu!
Mig veterligen finns det ingen sån här tråd ännu så tog mig friheten att göra en.
Jag kan väl börja med mitt egna nybygge så vi har nåt att börja med, 20L hydrauloljedunk med ett lock av plywood och markisolering! två spöhållare utav elrör som fick lov att luta lite för att spöna ska få plats samt en avkapad spolarvätskedunk som fiskbehållare! Perfekt sitthöjd för mig som är 175cm lång.
Så alla pimplare där ute börja bomba med bilder nu!
Kommentera