min hemmabyggda fiskepulka! konstruktiv kritik? tips på förbättringar? (BILDER) - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

min hemmabyggda fiskepulka! konstruktiv kritik? tips på förbättringar? (BILDER)

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• min hemmabyggda fiskepulka! konstruktiv kritik? tips på förbättringar? (BILDER)

hej! såg för ett tag sen en "pulka" på blocket med skidor från en bob/snowracer och tänkte att en sån där kan inte vara så svår att bygga samma kväll går jag ut och slaktar en snowracer för att spawna på hur den ska se ut! använde det jag hade alltså en lagom back + en brassestol modell rusta fixade också så att lådan gick att ta bort om man vill

nu börjar den bli klar men fattas en bra montering av borr som jag tänkte ha baktill på dom två pinnarna genom ett lagom stort pvc rör, tror ni det funkar?

röret som sitter på sidan är till slasksleven men sen kommer jag inte på nån bra lösning till spöan inne i lådan för som det är nu far dom runt och trasslar sig eller ska man sätta rör utmed sidan som jag har gjort till sleven och sätta dom där i? behöver som sagt lite funderingar kring den

OBS... den är under utveckling och är därför inte så snyggt gjord!

över till bilderna

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
Startad av Isakhj09, 2024-01-07, 19:31
3 svar
277 visningar
0 gillar
Senaste inlägg Niklar
av Niklar