israpport stockholm? - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

israpport stockholm?

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• israpport stockholm?

tja. såg att det fanns en tråd om norrort men den var ganska fattig. är uppe i dalarna över jul och här ligger isen, men jag skulle vilja veta hur ser ser ut hemma i storstan. magelungen? brunnsviken/edsviken? småsjöar? nån som varit ute och med bestämdhet kan ge besked?
    http://fkbatong.blogspot.com

Eftersom snön kom just när isen lade sig är många isar dåliga då snön har isolerat den

Kommentera

jotack, jag vet. jag hann själv med ett ismete på halvtaskig is i norrtälje förra helgen, och jag vet att det gick att gå på magis då, men att isen var usel. men jag antar att snön som kommit efter det har sabbat all tillväxt.
      http://fkbatong.blogspot.com

Kommentera

Ursprungligen postat av tuben Visa inlägg
        jotack, jag vet. jag hann själv med ett ismete på halvtaskig is i norrtälje förra helgen, och jag vet att det gick att gå på magis då, men att isen var usel. men jag antar att snön som kommit efter det har sabbat all tillväxt.
        Det finns ju en till tråd om detta:

Men om man är ute efter lite israpporter från sjöar och vatten vid täby, så brukar sportfiskeboden vara ute ett par gånger per vecka och kolla bl.a. ullnasjön men även fler ställen =)

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
        Startad av Najad, 2023-12-04, 17:44
        0 svar
        157 visningar
        0 gillar
        Senaste inlägg Najad
        av Najad

Startad av Moddifier, 2024-03-11, 22:12
        2 svar
        187 visningar