Ismetepremiär - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Ismetepremiär

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Ja stället jag ska fiska på är en mindre sjö, men enligt rykten så går där stora gäddmadamer. Nej isen påverkas defenitivt inte om det är 6 - 7 +grader i 3-4 dagar, inte när det är en sjö med 10 - 12 cm tjock kanonis, däremot så blir det ju blött. Så snart är det dax timmarna går ju

God fortsättning önskar FiskeJuha

Kommentera

Inte!!

Påverkas inte isen!!

Hurra..Det var det jag ville höra!..Här är den ca 14-15 cm tjock!

Jo i sommras tog det en gädda på 18.5 kg här!!..Så nog finns dom..Mycket populärt gösvatten med!..Så nu ska madamerna få åka hiss, upp och ner.!

God fisklycka

Kommentera

Israpport norra uppland!!

FISKMIX! Jo jag bor där uppe Men jag vet inte riktigt hur isen är. Var nere i viken och kollade lite idag var blank is... det är saltvatten + att det går dagligten ett stor lastfartyg förbi men isen är ca 5cm i kanten dock vågade jag mig inte ut på isen men skulle tippa mellan 5-8cm is längre ut.. I insjöarna vet jag inte men hoppas på att det är 10 cm iaf Ska nog åka och kolla i helgen kanske... Funderar du på att komma upp och fiska lite med mig eller??
        Abborre 1230g, Bergsimpa, Björkna, Bleka 2.5kg, Braxen 2.3kg, Gråsej 5.0kg, Gädda 12.0kg, Gös 2.95kg, Havskatt, Havsöring 3.0kg, Hälleflundra 73cm, Id 1.65kg, insjööring 1.5kg, Knaggrocka 5.9kg, Knot, Kolmule, Krabba, Kräfta, Kungsfisk 1.0kg, Lake 820g, Lubb, Löja, Mört, Nors, Regnbåge 3.8kg, Ruda 1.5kg, Sandskädda, Sarv 9hg, Sill, Snorgärs, Spigg, Stäm, Sutare 2.48kg, Torsk 8.0kg, Vimma, Ål 1.65kg.

Kommentera

´hade tänkt att åka upp o fiska lite gädda från båt men om det e is så skiter sig ju det, men jag tror att jag kan komma ut endå om det bara är is i kanterna, för det är ett ganska stort vatten jag ska fiska i. vi skulle ju kunna ta en tur i vinter om du har lust o ismeta lite eller så.
          Tube for life

Kommentera

Jo då för F*N

Skulle va skit kul att ismeta lite Brukar du komma upp hit och fiska ofta eller?
            Abborre 1230g, Bergsimpa, Björkna, Bleka 2.5kg, Braxen 2.3kg, Gråsej 5.0kg, Gädda 12.0kg, Gös 2.95kg, Havskatt, Havsöring 3.0kg, Hälleflundra 73cm, Id 1.65kg, insjööring 1.5kg, Knaggrocka 5.9kg, Knot, Kolmule, Krabba, Kräfta, Kungsfisk 1.0kg, Lake 820g, Lubb, Löja, Mört, Nors, Regnbåge 3.8kg, Ruda 1.5kg, Sandskädda, Sarv 9hg, Sill, Snorgärs, Spigg, Stäm, Sutare 2.48kg, Torsk 8.0kg, Vimma, Ål 1.65kg.

Kommentera

´jo min farmor har båt o sommar ställe i herräng
              Tube for life

Kommentera

Skit bra

I herräng ok det tar väl 5 minuter att åka till herräng för mig det vill säga det beror på hastigheten man kör men det tar inte lång tid...

Du vet vart bruket ligger skulle jag tro "Går inte att missa"" Jag bor i huset på kullen 2a huset efter man åkt förbi vedplanen

När ska du upp hit då? Vi skulle mycket väl kunna ismeta någon stanns

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                Startad av Moddifier, 2024-03-11, 22:12
                2 svar
                217 visningar
                0 gillar
                Senaste inlägg ArvillaKovacek  
                Startad av Borrarna, 2024-12-17, 12:13
                1 svar
                180 visningar
                0 gillar