Tänkte bygga en ismetepulka men behöver lite inspiration.Nån som har lite bilder eller så?
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Ismetepulka
Collapse
X
-
Det finns ett par bilder i fotoalbumet under utrustning. Om du använder medar/skidor så se till att lådan kommer upp en bit så att du slipper plöja i snön.
På ÖB har jag sett en vanlig pulka som är ganska platt och borde kunna nyttjas som botten istället för att köra med skid-varianten.
/Martin
Kommentera
-
Funkar inte en vanlig barn pulka dåAbborre 1230g, Bergsimpa, Björkna, Bleka 2.5kg, Braxen 2.3kg, Gråsej 5.0kg, Gädda 12.0kg, Gös 2.95kg, Havskatt, Havsöring 3.0kg, Hälleflundra 73cm, Id 1.65kg, insjööring 1.5kg, Knaggrocka 5.9kg, Knot, Kolmule, Krabba, Kräfta, Kungsfisk 1.0kg, Lake 820g, Lubb, Löja, Mört, Nors, Regnbåge 3.8kg, Ruda 1.5kg, Sandskädda, Sarv 9hg, Sill, Snorgärs, Spigg, Stäm, Sutare 2.48kg, Torsk 8.0kg, Vimma, Ål 1.65kg.
Kommentera
-
HaDo, maila mig på ple@anovo.se , så kan jag maila lite bilder....tror att jag ska ha dom i burken nånstans...12 hours
1,440 casts
2 followers
1 strike
DAMN!, I hope it's this good again tomorrow.
Kommentera
-
Senast ändrad av Crubbster; 2003-12-23, 23:29.[FONT=Franklin Gothic Medium]José Cuervo & en kall Corona med en lime[/FONT]
Kommentera
Foton
Collapse
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.
Relaterat
Collapse
Kommentera