Bra och billig ~200mm isborr ? - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Bra och billig ~200mm isborr ?

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Ursprungligen postat av Krokodiljägaren Visa inlägg
    denna funkar utmärkt. (ialf för en skåning) http://www.dogger.se/mora-easy-200-m...251-c-655.aspx
    Just den finns på xxl för runt 400-500
    Fiskar alla olika sorters fiskar runt Stockholm och brukar åka till Dalarna och fiska ädelfisk

Kommentera

Just den hart jag faktiskt stått å kollat på på just xxl, men min fundering var då att jag kommer ha sönder den rätt omgående!!!?!! då borret är bredare än vad borrspiralen är. har jag inte paj skären rätt lätt då om jag (som jag brukar göra med mitt mindre borr) snabbt rycker upp det så snart jag kommit igenom isen?

eller har det ingen betydelse?

Kommentera

Det enda fel jag har med min 200 är att det blir en iskant längst ner, men slår du av den med själva spiralen s går det bra.

Har de några andra isborrar i xxlbutikerna?

Kommentera

Sv: Bra och billig ~200mm isborr ?

Ursprungligen postat av Fascix Visa inlägg
          Livar upp en gammal tråd
          Söker efter ett BILLIGT 200mm borr.
          Många bra reor nu i olika butiker ju. tänkte slå till på ett billigt 200mm borr. behöver INTE vara bäst bara det är riktigt billigt. (Att veva lite extra där ute på isen får man bara lite extra muskler av, alltid bra att ha!!)

tråden e ju lastgammal så lite nytt på borrfronten måste ju hänt, släng in lite tips

jag bor i göteborgsområdet. Dessutom om någon har ett beg. borr till salu så skicka ett PM jag kan hämta på studs
          Om det inte måste vara bäst, och du vill ha muskler av det så föreslår jag att du skaffar en yxa i lagom storlek.

Kommentera

Ursprungligen postat av Cannonball Visa inlägg
            Om det inte måste vara bäst, och du vill ha muskler av det så föreslår jag att du skaffar en yxa i lagom storlek.
            fnys, pyttsan! nä så frikyrkliga ska vi inte vara. ett BORR ska de vara.
            xxl i gbg hade inga kvar. (ingen utav 2 butiker i närheten där jag bor)
            en fiskebutik har ett 200 kinetic för ca 800. e det nått att ha? sedan finns ju fladen store som säljer sitt 200 borr för 799.

ingen som har ett begagnat att sälja? eller vet om någon butik som har nått?

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
            Startad av Borrarna, 2024-12-17, 12:13
            2 svar
            452 visningar
            0 gillar
            Senaste inlägg lyly19
            av lyly19

Startad av Sadda, 2025-12-21, 19:09
            1 svar
            117 visningar