Lazer suger jämfört me Rantanen
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Bra och billig ~200mm isborr ?
Collapse
X
-
Jejeje, ska in till Berras nu tänkte jag ...C&R hit och C&R dit Det är egentligen bara sunt förnuft som gäller
Bli medlem i Sportfiskarna Här!
Svar på vanliga frågor hittar ni Här
Fiskesnacks regler hittar ni Här
Gilla Fiskesnack.com på Facebook http://www.facebook.com/Fiskesnackcom
Kommentera
-
Slog till på en Lazer I 200mm på Berras även fast den var dyr ... orkar inte åka runt hela Sverige för en borr. Blev ett till ismetespö och 30 mörtar också ... imorgon blir det fiske ! Tjohoo !C&R hit och C&R dit Det är egentligen bara sunt förnuft som gäller
Bli medlem i Sportfiskarna Här!
Svar på vanliga frågor hittar ni Här
Fiskesnacks regler hittar ni Här
Gilla Fiskesnack.com på Facebook http://www.facebook.com/Fiskesnackcom
Kommentera
-
Bergman, du gjorde rätt, tack för inbjudan, men jag hamnar på annat ställe imorrn!Egenföretagare: www.aktiviteterstockholm.se och www.tonox.se
Och såklart på; Sveriges snabbast växande sportfiskesajt www.fisheco.se
Ni når mig på mejl andreas@aktiviteterstockholm.se
Kommentera
-
Livar upp en gammal tråd
Söker efter ett BILLIGT 200mm borr.
Många bra reor nu i olika butiker ju. tänkte slå till på ett billigt 200mm borr. behöver INTE vara bäst bara det är riktigt billigt. (Att veva lite extra där ute på isen får man bara lite extra muskler av, alltid bra att ha!!)
tråden e ju lastgammal så lite nytt på borrfronten måste ju hänt, släng in lite tips
jag bor i göteborgsområdet. Dessutom om någon har ett beg. borr till salu så skicka ett PM jag kan hämta på studsSenast ändrad av Fascix; 2013-02-28, 22:08.
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Fascix Visa inläggLivar upp en gammal tråd
Söker efter ett BILLIGT 200mm borr.
Många bra reor nu i olika butiker ju. tänkte slå till på ett billigt 200mm borr. behöver INTE vara bäst bara det är riktigt billigt. (Att veva lite extra där ute på isen får man bara lite extra muskler av, alltid bra att ha!!)
tråden e ju lastgammal så lite nytt på borrfronten måste ju hänt, släng in lite tips
jag bor i göteborgsområdet. Dessutom om någon har ett beg. borr till salu så skicka ett PM jag kan hämta på studs
Kommentera
Foton
Collapse
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.
Relaterat
Collapse
Kommentera