HEJ!!tänkte kolla om de är någon i detta avlånga land som provat dom nya isborrarna från mora,,tror dem heter mora nova,,skall tydligen va mkt lättare en vanlig rantanen. vill gärna ha tips!!!!!!!
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Isborr Mora Nova
Collapse
X
-
Ursprungligen postat av Norden Visa inläggJag har försökt köpa en Nova system 160 mm i två månade nu men ingen har dem! Fattar inte varför det annonseras om något som tydligen inte går att köpa. Eller har någon lyckats?
Kommentera
-
Om det är den borren som är vit o limegrön så fick vinnarna av förra årets sm en varsin sån, så ja tycker det är konstigt att de inte släppt dem än.I´m the son of rage and love the Jesus of suburbia //Billy Joe Armstrong
Green day på Ullevål 4/6-10
Green day på Wembley stadium 19/6-10
Green days American idiot musical på broadway 27/2-11
Kommentera
-
Ursprungligen postat av roach master Visa inläggOm det är den borren som är vit o limegrön så fick vinnarna av förra årets sm en varsin sån, så ja tycker det är konstigt att de inte släppt dem än.
Det är ju snart 2 år sen, finns de inte i handeln än menar ni.
Jag har sett försäljare på tävlingar som säljer.. men det kostar ju lite mer än Rantaanen. Tror de tog 1600:- i början.. tyckte ja hörde nåt om 1300:- förra helgen.. men det är ju den på 110-115mm
160mm kanske är svårare att få tag på då.
Kommentera
-
-
Nu har jag i alla fall min 160 mm Mora Nova System sedan mellandagarna. Vad jag vet är det bara Jakto.se som säljer dem. Tyvär så sprack kompositkronan i lördags. Ska få en ny utan problem, hoppas det var ett måndagsex och ingen konstruktionsmiss.
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Norden Visa inläggNu har jag i alla fall min 160 mm Mora Nova System sedan mellandagarna. Vad jag vet är det bara Jakto.se som säljer dem. Tyvär så sprack kompositkronan i lördags. Ska få en ny utan problem, hoppas det var ett måndagsex och ingen konstruktionsmiss.
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Sg Visa inläggHur funkade borren innan den gick sönder? Låter ju helt galet att göra kronan i komposit?
Kommentera
Foton
Collapse
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.
Relaterat
Collapse
Kommentera