Hur långt har isläggningen kommit, finns det is nånstans i Sverige över huvud taget? Tror jag avlider om jag inte får pimpla snart..
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Var är isen!?!?
Collapse
X
-
Ursprungligen postat av NordenHur långt har isläggningen kommit, finns det is nånstans i Sverige över huvud taget? Tror jag avlider om jag inte får pimpla snart..
På den här sajten kan du följa vattentemperaturen och isläget i Östersjön och Bottenviken.
Må vi alla ha ett intressant fiske!
-
Hallstavik (10 mil norr om sthlm) vatten temp 9-11grader ?? ingen is här inte och den kan allt få dröja ett tag till!!Abborre 1230g, Bergsimpa, Björkna, Bleka 2.5kg, Braxen 2.3kg, Gråsej 5.0kg, Gädda 12.0kg, Gös 2.95kg, Havskatt, Havsöring 3.0kg, Hälleflundra 73cm, Id 1.65kg, insjööring 1.5kg, Knaggrocka 5.9kg, Knot, Kolmule, Krabba, Kräfta, Kungsfisk 1.0kg, Lake 820g, Lubb, Löja, Mört, Nors, Regnbåge 3.8kg, Ruda 1.5kg, Sandskädda, Sarv 9hg, Sill, Snorgärs, Spigg, Stäm, Sutare 2.48kg, Torsk 8.0kg, Vimma, Ål 1.65kg.
Kommentera
-
här uppe i Gällivare har det varit is på dom små sjöarna i ca 4 veckor. Jag har inte vågat mig ut på dom ännu men snart så blir det att pimpla efter röding"Only when the last tree has been felled, the last river poisoned and the last fish caught, man will know, that he cannot eat money."
http://www.fishinginsweden.tk
Kommentera
Foton
Collapse
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.
Relaterat
Collapse
Kommentera