Ursprungligen postat av Kjellzen
Visa inlägg
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Vilka Djupriggar ska jag köpa?
Collapse
X
-
Ursprungligen postat av Kjellzen Visa inläggTror detta är för att vinkeln på bommen anses vara "rätt" inom dessa kretsar.
Kolla bild, ca 32 grader snett uppåt.
Jag reggade mig på Scandinaviantrolling av pur lycka!/Magic
Kommentera
-
Välkommen :-)Laxfiskare, laxätare, laxnjutare, och för sjukligt fanatiska laxkramare är jag, förmodligen en laxprovokatör.
http://scandinavian-trolling.blogspot.se
Kommentera
-
Lite skojjjjj får man ha innan modsen stänger tråden.
All viktig information verkar vara på plats redan.
/KjelleLaxfiskare, laxätare, laxnjutare, och för sjukligt fanatiska laxkramare är jag, förmodligen en laxprovokatör.
http://scandinavian-trolling.blogspot.se
Kommentera
-
Ursprungligen postat av magic Visa inläggHehe!!
Jag reggade mig på Scandinaviantrolling av pur lycka!
Kanske hamnar i marknadsföringen vem vet!
För övrigt har de flesta fabrikat ungefär samma (nazi) vinkel!!Senast ändrad av TAMTAM; 2009-09-09, 18:59.I hate the smell of twostrokes in the morning, so do all in the harbour!
Kommentera
-
Haha för övrigt har jag hört att alla som har Scotty elriggar i aktern är parkarbetare, två Briggs&Stratton där bak och ingen gräsmatta hur fan går det ihop?
Kanske bra under sommarfiske ute i algbältena/spenaten.I hate the smell of twostrokes in the morning, so do all in the harbour!
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Flodström Visa inläggJag säljer Scotty via Bios men ingen vill beställa från mig. Dem får billigare riggar från andra butiker.
Att jag hjälper till att ta hem en rigg från butik i USA på order från en privat i Sverige kan för helv.... inte vara olagligt häller, men du menar alltså det (jobbar du i butik kanske?)
Tack Scuirus. Tror det är samma regelverk i hela EU-regionen
Helt enig med dig, men massor med intressanta fakta om riggar, priser och inte minst inköpsställen................
Kommentera
-
Ursprungligen postat av TAMTAM Visa inläggJa just det fick inget svar på vilken bil du kör förresten om du fortsätter gapa tala om det först för övrigt lägger jag ned all diskussion med dej den kommer bara urarta mvh
Vad spelar det för roll vilken bil jag kör så länge jag har köpt den ifrån en svensk bilhandlare?
Vad kör du för motor på din båt? Jag hoppas att det är en Volvo Penta annars måste du tala om vad det är för fabrikat innan du fortsätter att skriva här!
Jag hoppas att du har svensk elektronik på båten också.
Du fattar bara inte. HANDLA I SVERIGE OCH ALLA TJÄNAR PÅ DET I LÄNGDEN.
Kommentera
-
Ursprungligen postat av fishyfishyfishyfish Visa inläggJag kör en svensksåld bil ifrån en lokal bilhandlare. Ingen Volvo som är privat importerad.
Vad spelar det för roll vilken bil jag kör så länge jag har köpt den ifrån en svensk bilhandlare?
Vad kör du för motor på din båt? Jag hoppas att det är en Volvo Penta annars måste du tala om vad det är för fabrikat innan du fortsätter att skriva här!
Jag hoppas att du har svensk elektronik på båten också.
Du fattar bara inte. HANDLA I SVERIGE OCH ALLA TJÄNAR PÅ DET I LÄNGDEN.
Kommentera
Foton
Collapse
-
Jag letar efter lite sånna här westins jätte 17cm i shallow modellen och vanliga, har du några som ligger...1 Foto
-
Kanal: Trolling - Utrustning
2024-08-04, 19:02 -
-
Svar till Oskwig Pike spöhållareav xNekkTack för tipsen!
Gjorde likt Kona och beställde ett gäng längre bultar (8 cm) i stl. M6...2 Foton-
2024-07-17, 13:00 -
-
Svar till Oskwig Pike spöhållareav KonaFörstår. Annars nyper du fast dem med längre bultar än original enl. bild. Strunta helt i bultar ne...1 Foto
-
2024-07-12, 15:38 -
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av Kona, 2022-07-09, 15:22
|
19 svar
809 visningar
0 gillar