Ursprungligen postat av jojon80
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Solara VHF
Collapse
X
-
I hate the smell of twostrokes in the morning, so do all in the harbour!
-
Ursprungligen postat av TAMTAMNej Jojon det beror på vad det står för värde angivet på paketet, detta plus fraktkostnaden som också finns angivet utanpå plussas ihop under ca 60-70 dollar tittar de inte ens på det bara skickar vidare i normala fall
Kommentera
-
Ursprungligen postat av jojon80Jag som haft en jäkla otur sista tiden antar jag. Har åkt dit varenda gång fastän värdet på paketet varit under $50 varenda gång
Av och till stramar de upp rutinerna, verkar som du råkat ut för det.
Saker och ting går mot utjämning, kanske inte lönar sej så bra snart, dock där ute finns en betydligt större marknad än vad som finns här, kan vara bra att vara med i alla fall när man sysslar med prylfiske som vi.
PS dock du fick väl beräkningen gjord på det som stod på paketet, trots allt en liten hjälpI hate the smell of twostrokes in the morning, so do all in the harbour!
Kommentera
-
Ursprungligen postat av TAMTAMDet var som tusan, du måste ha ett nitiskt gäng som kollar då
Av och till stramar de upp rutinerna, verkar som du råkat ut för det.
Saker och ting går mot utjämning, kanske inte lönar sej så bra snart, dock där ute finns en betydligt större marknad än vad som finns här, kan vara bra att vara med i alla fall när man sysslar med prylfiske som vi.
PS dock du fick väl beräkningen gjord på det som stod på paketet, trots allt en liten hjälp
samma sak har nu hänt mej på mina snurrplattor jag köpt!
Kommentera
-
Ursprungligen postat av jojon80jag vet inte riktigt hur det funkar, möjligt att dom kollar mej eftersom jag importerat en hel del grejer från staterna, inte bara fiske utan också grejor till min gamla cheva -65. Tyvärr så krävde dom ngn form av kvitto för att släppa ifrån sej paketet den här gången, Var bara hosta fram paypalkvittot faxa in till dom, på hela beloppet såklart.
samma sak har nu hänt mej på mina snurrplattor jag köpt!
Kommentera
-
Nånting gör de tydligen för nu har jag gått på två momsningar på raken också, sånt gillar vi inte, faxning av kvitton var det säkert tio år sedan senast jag råkade ut för, enda gången hittills, bara avvakta då de lessnar nog snart när de får för mycket jobbI hate the smell of twostrokes in the morning, so do all in the harbour!
Kommentera
-
ja nånting verkar ha satts in för att komma till sans med all billig fiskeutrustning som smugglas in från USA. Tänk om man kunde satsa resurserna på att jaga riktiga brottslingar, tänk va mycket narkotika som smugglas in via öresundsbron av diverse öststatspack, kanske vore läge att sätta dit dom istället. Blir så less.
Plattorna är fortfarande kvar i tullens förvar, faxade in kvitto i går, så förhoppningsvis får jag dom i veckan om det nu räcker som bevis.
Kommentera
-
Jag kommer att beställa en Silva S10 VHF från Hjertmans i veckan, dom säljer den 1795 kr.
Jag tycker att den verkar helt ok, någon som vet något annat?
Kommentera
-
Ursprungligen postat av jojJag kommer att beställa en Silva S10 VHF från Hjertmans i veckan, dom säljer den 1795 kr.
Jag tycker att den verkar helt ok, någon som vet något annat?
Kommentera
Foton
Collapse
-
Jag letar efter lite sånna här westins jätte 17cm i shallow modellen och vanliga, har du några som ligger...1 Foto
-
Kanal: Trolling - Utrustning
2024-08-04, 19:02 -
-
Svar till Oskwig Pike spöhållareav xNekkTack för tipsen!
Gjorde likt Kona och beställde ett gäng längre bultar (8 cm) i stl. M6...2 Foton-
2024-07-17, 13:00 -
-
Svar till Oskwig Pike spöhållareav KonaFörstår. Annars nyper du fast dem med längre bultar än original enl. bild. Strunta helt i bultar ne...1 Foto
-
2024-07-12, 15:38 -
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av Kona, 2022-07-09, 15:22
|
19 svar
814 visningar
0 gillar