Köpa dragbil - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Köpa dragbil

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Passade på att placera min Audi i självaste "Noyman på fiskesnack"s passat... Troligvis kommer försäkringsbolaget att villja byta in bilen, den är ganska skrot. Min funderingar är då: Har någon kört både 1,9 tdi och 2,5 tdi och kan berätta om det är värt att köpa 2,5? Hur mycket mer soppa vill den ha och hur mycket starkare är den?
    Hade 1,9tdi quattro på den numera dödförklarade bilen. Var egentligen helt nöjd, lite dåligt drag under 2000 varv kanske(med båten efter), men det gick att överleva...
    Drar på ett ekipage som väger ungefär 1400kg. En Audi tdi Quattro blir det i alla fall, helsåld på de bilarna...

Kommentera

• Ursprungligen postat av RM Visa inlägg
      Passade på att placera min Audi i självaste "Noyman på fiskesnack"s passat... Troligvis kommer försäkringsbolaget att villja byta in bilen, den är ganska skrot. Min funderingar är då: Har någon kört både 1,9 tdi och 2,5 tdi och kan berätta om det är värt att köpa 2,5? Hur mycket mer soppa vill den ha och hur mycket starkare är den?
      Hade 1,9tdi quattro på den numera dödförklarade bilen. Var egentligen helt nöjd, lite dåligt drag under 2000 varv kanske(med båten efter), men det gick att överleva...
      Drar på ett ekipage som väger ungefär 1400kg. En Audi tdi Quattro blir det i alla fall, helsåld på de bilarna...
      polarn har en a6 2,8 bensin quattro ,jävlar va fint den drar,skall själv köpa en A4 3.0 quattro snart,nån som har en sådan eller 1.8t?

Kommentera

• Ursprungligen postat av Flodebanan Visa inlägg
        Hoppas en manuell klarar dra mina 320KG eller vad nu ekipaget väger Men som du säger, aut är ju absolute ingen nackdel, dock svårt att hitta till 98/97;orna.
        fan,du skulle köpt min,2.3turbo aut,vinrödmet ,fullutr,diffspärr-97 .10500mil,en kille från skåne köpte den för inte så längesen

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
        Startad av Kona, 2022-07-09, 15:22
        19 svar
        812 visningar
        0 gillar
        Senaste inlägg anteman
        av anteman