Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Håvar
Collapse
X
-
Ursprungligen postat av Träben Visa inläggVad som helst med gummerat nät ;-)
Den finns i XL-också, men L är tillräckligt stor. :-) Jag gillar den för att den har gummerat nät och är lätt att transportera.
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Phisherman Visa inläggt ex denna
Den finns i XL-också, men L är tillräckligt stor. :-) Jag gillar den för att den har gummerat nät och är lätt att transportera.
Kommentera
-
Ursprungligen postat av albatrossen Visa inläggJag har XL varianten tycker att det är en bra håv. och den har låsbar teleskåpfunktion så man kan variera längden samt 2 fjädrande låsknapar för att fixera teleskåpstången, har läst någonstans i cyberrymden att låsningen har krånglat men har fungerat klockrent för mig nu i ett år!
Idag hade jag köpt en L. I övrigt tycker jag håven är bra på alla sätt och vis. Funkar även att väga i om man vill vara snäll mot fisken.
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Träben Visa inläggJag har också den i XL, men tycker att den är onödigt stor. Det är inte ofta man behöver en så stor håv (iallafall inte jag :-( )
Idag hade jag köpt en L. I övrigt tycker jag håven är bra på alla sätt och vis. Funkar även att väga i om man vill vara snäll mot fisken.till mindre fiskar räcker ju L-storleken!
Kommentera
-
Grejen med håvar och framför allt gummihåvar är att trollar du så måste du prova vad som känns bra, vet några som inte fungerar speciellt bra (gummihåvar) då dom tar alldeles för mycket vatten och allt blir bara svårt och tillkrånglat. Själv kör jag med en med nylonnät och relativt grovtrådigt, men som sagt det beror på ändamålet också!
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Team Fanny Farm Visa inläggGrejen med håvar och framför allt gummihåvar är att trollar du så måste du prova vad som känns bra, vet några som inte fungerar speciellt bra (gummihåvar) då dom tar alldeles för mycket vatten och allt blir bara svårt och tillkrånglat. Själv kör jag med en med nylonnät och relativt grovtrådigt, men som sagt det beror på ändamålet också!
Kommentera
Foton
Collapse
-
Jag letar efter lite sånna här westins jätte 17cm i shallow modellen och vanliga, har du några som ligger...1 Foto
-
Kanal: Trolling - Utrustning
2024-08-04, 19:02 -
-
Svar till Oskwig Pike spöhållareav xNekkTack för tipsen!
Gjorde likt Kona och beställde ett gäng längre bultar (8 cm) i stl. M6...2 Foton-
2024-07-17, 13:00 -
-
Svar till Oskwig Pike spöhållareav KonaFörstår. Annars nyper du fast dem med längre bultar än original enl. bild. Strunta helt i bultar ne...1 Foto
-
2024-07-12, 15:38 -
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av Kona, 2022-07-09, 15:22
|
19 svar
828 visningar
0 gillar