Hallå snälla någon som kan hjälpa mej med var ja kan få tag på en svensk bruksanvisning till mitt nya Lowrance x52 som ja köpt på marinkedjan. ja fickde i dag och där va bara engelskbruksanvisning och ja förstår inte allt vill installera de helt korekt och lära mej alla funktioner snabbt så om någon vet var ja kan hitta en svensk bruksanvisning så pleace hjälp mej. Mvh Maik
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Lowrance x52 svenskbruksanvisning....
Collapse
X
-
Ursprungligen postat av MaikHallå snälla någon som kan hjälpa mej med var ja kan få tag på en svensk bruksanvisning till mitt nya Lowrance x52 som ja köpt på marinkedjan. ja fickde i dag och där va bara engelskbruksanvisning och ja förstår inte allt vill installera de helt korekt och lära mej alla funktioner snabbt så om någon vet var ja kan hitta en svensk bruksanvisning så pleace hjälp mej. Mvh Maiksigpic
-
Ursprungligen postat av MaikHallå snälla någon som kan hjälpa mej med var ja kan få tag på en svensk bruksanvisning till mitt nya Lowrance x52 som ja köpt på marinkedjan. ja fickde i dag och där va bara engelskbruksanvisning och ja förstår inte allt vill installera de helt korekt och lära mej alla funktioner snabbt så om någon vet var ja kan hitta en svensk bruksanvisning så pleace hjälp mej. Mvh Maik
Lowrance is a leading manufacturer of innovative marine electronics including Fishfinders, Chartplotters, Radar and Sonar. Find more fish easily.
Det är en simulatorprogram som du laddar ner och testar alla ekolodsfunktioner med. Det ger mer än en manual tycker jag.
Kommentera
-
Ursprungligen postat av MaikDär sa du något de ska göra i månn så får vi se vad dom säger!
Kommentera
-
Ursprungligen postat av MaikJa maila marinkedjan i förgår och kolla min mail i dag då skrev dom att lowrance inte hade tagit fram någon svenskbruksanvisning så dom kunde inte skicka någon till mej.Hmm men ja fick gärna ringa till dom med frågor så skulle dom hjälpa mej.. Men de måste ju gå att få tag på en svensk bruksbok. Har någon annan några tips så hör gärna av er...
Kan kasnke vara ngn specialmodell, men är inte x52;an en vidareutveckling på x51;an?
Såg precis detta :
Var kan jag få tag på en svensk manual till min GPS eller Ekolod?
Du kan beställa den från oss, priset är 800 kr inkl moms och frakt.
Det kan väl knappast stämma ?Senast ändrad av Flodebanan; 2005-10-01, 21:13.sigpic
Kommentera
-
Ursprungligen postat av FlodebananSåg precis detta :
Var kan jag få tag på en svensk manual till min GPS eller Ekolod?
Du kan beställa den från oss, priset är 800 kr inkl moms och frakt.
Det kan väl knappast stämma ?
var det på navpoint?
Jag fick med en enklare svensk manual med mitt x-125 så det är nog något Navpoint tillhandahåller om man köpt ett ekolod som gått via dem och ej direktimport.
Är det så att marinkedjan köper från någon annan?Ola
Kommentera
-
Ursprungligen postat av MaikJa maila marinkedjan i förgår och kolla min mail i dag då skrev dom att lowrance inte hade tagit fram någon svenskbruksanvisning så dom kunde inte skicka någon till mej.Hmm men ja fick gärna ringa till dom med frågor så skulle dom hjälpa mej.. Men de måste ju gå att få tag på en svensk bruksbok. Har någon annan några tips så hör gärna av er...
Kommentera
-
Vi får med en svensk bruksanvisning till varje lod vi beställer. Jobbar i en fiskebutik. Loden borde vara inköpta hos Navpoint (?) och då ska det inte vara några problem. Navpoint har dessutom mycket hög service. Gå in till en fiskebutik annars och be dom beställa en bruksanvisning på svenska. Finns i och för sig en risk att de inte säljs lösa eftersom vissa tar in ekolod "på sidan om".*TeamStock for life*
Kommentera
Foton
Collapse
-
Jag letar efter lite sånna här westins jätte 17cm i shallow modellen och vanliga, har du några som ligger...1 Foto
-
Kanal: Trolling - Utrustning
2024-08-04, 19:02 -
-
Svar till Oskwig Pike spöhållareav xNekkTack för tipsen!
Gjorde likt Kona och beställde ett gäng längre bultar (8 cm) i stl. M6...2 Foton-
2024-07-17, 13:00 -
-
Svar till Oskwig Pike spöhållareav KonaFörstår. Annars nyper du fast dem med längre bultar än original enl. bild. Strunta helt i bultar ne...1 Foto
-
2024-07-12, 15:38 -
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av Kona, 2022-07-09, 15:22
|
19 svar
808 visningar
0 gillar