Någon som vet om det är något att ha. Eller om det är kinesiskt skit.
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Biltemas Elektriska utombordsmotor.
Collapse
X
-
Värt att prova. Du har ju ändå garanti ett par år så om det skulle vara skit å är det ju bara att reklamera den.
Sen kommer det alltid finnas dem som är "lite bättre" och säger att man ska köpa Minn Kota och allt utom det oftast inte är värt att nämna ens.
Visst kommer du säkert få en motor med mer kvalitet om du lägger mer pengar, men så länge motorn gör det den ska och Du är nöjd så ser är det ju inga problem med det.
Kommentera
-
Inbillar mig att navalis inte är det billigaste stället så jag tycker fokus ska ligga på Sir fish-a-lots, i min mening, brutalt tunga argumentation.Ursprungligen postat av jimmy85 Visa inläggBeror väl på hur nära bitiken man bor? Dom skickar den ju inte. Biltema finns ju snart i varje stad
Jag har inte några som helst problem med biltema generell och var på g att heja på TS till jag insåg hur liten skillnaden är. Bara "garantin" i upplevelsen att det nog är lättare att hitta reservdelar är värt den 5-hundringen.
Kommentera
-
En Watersnake 34 lbs BILLIGARE än Biltema-motorn. Och deras frakt kostar bara 99:-.
'nuf said.
Kommentera
-
Den du har länkat till har till och med fri frakt!Ursprungligen postat av Träben Visa inlägghttp://www.ofc.nu/watersnake-fwt-34lb-p-122-c-153.aspx
En Watersnake 34 lbs BILLIGARE än Biltema-motorn. Och deras frakt kostar bara 99:-.
'nuf said.
Antal arter tagna på fluga i Sverige: 32
Abborre, Benlöja, Bonito, Bäckröding, Elritsa, Gråsej, Gräskarp, Guldfisk, Gädda, Gärs, Harr, Lake, Makrill, Mört, Näbbgädda, Piggvar, Regnbåge, Röding, Rötsimpa, Sandstubb, Sik, Sill, Sjurygg, Skrubbskädda, Stensnultra, Större kantnål, Svart smörbult, Torsk, Tånglake, Vitling, Ål, Öring
Har du några tips på heta ställen för de arterna jag saknar så skicka gärna ett pm.
Kommentera
Foton
Collapse
-
av dhaglundJag fiskade lite som ung men tänkte börja igen då min son har blivit intresserad. Det jag gillar mest...1 Foto
-
Kanal: Trolling - Utrustning
2025-02-25, 21:19 -
Relaterat
Collapse
Kommentera