Tänkte ge mig på lite trolling efter torsk o önskar tipps på lämpliga djupgående wobbler. Jag har walley stinger o rapala deep taildancer. Vill ha så dom går ner till 5-6m. Finns det några som går djupare dvs 6+m? Tacksam för tips
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Tips på djupgående wobblers.
Collapse
X
-
De får ja kolla upp. Tack för tipsen. Torsken e ju inte direkt kräsen,dom verka bita på de mesta dom ser. Heddon hellbender ska ju gå ner till 10m men finns bara i en färg va de verkar. Sen om man blir biten så finns ju div djupparavaner. Men kom gärna med mer tipsDen som tycker sex är det skönaste som finns har aldrig varit riktigt skitnödig
Kommentera
-
Vad sägs om sebile Koolie Minnow longlip, kan gå ner till 17m.
http://www.youtube.com/watch?v=KJKx1...ayer_embedded#!
Kommentera
-
De va ju 2 intressanta alternativ. Värt att testa ju. Då kan man ju även trolla på lite djupare vatten. Djupriggar e ju ett alternativ men lite för dyrt o sen inte så jätte stort intresse för det just nu. Mest tänkt att prova på.Senast ändrad av jimmy85; 2012-02-20, 18:02.Den som tycker sex är det skönaste som finns har aldrig varit riktigt skitnödig
Kommentera
-
Har beställt 2 wally magnum stinger. Ska gå att få ner till 7,5-8,5m. Sen va ju priset lite trevligare än rapalas deep taildancer. Torsken går ju in ganska grunt här på våren o sommaren. Synd att dom inte skriver djupgående på alla wobbler. Trumman har ju bra info på dom flesta wobbler dom säljer vilket jag saknar hos dom flesta andra it butiker. Fler förslag mottages tacksamt. Någon som testat heddon hellbender?Den som tycker sex är det skönaste som finns har aldrig varit riktigt skitnödig
Kommentera
Foton
Collapse
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av minstfarlig, 2024-08-28, 18:46
|
5 svar
631 visningar
0 gillar
|
Senaste inlägg
av RK99