Tips på djupgående wobblers. - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Tips på djupgående wobblers.

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Tips på djupgående wobblers.

Tänkte ge mig på lite trolling efter torsk o önskar tipps på lämpliga djupgående wobbler. Jag har walley stinger o rapala deep taildancer. Vill ha så dom går ner till 5-6m. Finns det några som går djupare dvs 6+m? Tacksam för tips
    Den som tycker sex är det skönaste som finns har aldrig varit riktigt skitnödig

Strike Pro Buster Deep går ner till ca 6m enligt tillverkaren.
    Jag har ett gäng ute på tradera om du är sugen.
    Sen hur dom är på torsk vet ja inte.

Kommentera

Manns stretch har nån som går på 8m har jag för mig. De är bra på gös och gädda men hur de funkar på torsk har jag ingen aning om.

Kommentera

De får ja kolla upp. Tack för tipsen. Torsken e ju inte direkt kräsen,dom verka bita på de mesta dom ser. Heddon hellbender ska ju gå ner till 10m men finns bara i en färg va de verkar. Sen om man blir biten så finns ju div djupparavaner. Men kom gärna med mer tips

Kommentera

Du kan testa en sån här rigg, har själv aldrig provat men är rätt sugen…

Kommentera

Vad sägs om sebile Koolie Minnow longlip, kan gå ner till 17m.

http://www.youtube.com/watch?v=KJKx1...ayer_embedded#!

Kommentera

De va ju 2 intressanta alternativ. Värt att testa ju. Då kan man ju även trolla på lite djupare vatten. Djupriggar e ju ett alternativ men lite för dyrt o sen inte så jätte stort intresse för det just nu. Mest tänkt att prova på.
              Senast ändrad av jimmy85; 2012-02-20, 18:02.

Kommentera

Rapala x-rap magnum 30.

Kommentera

Har beställt 2 wally magnum stinger. Ska gå att få ner till 7,5-8,5m. Sen va ju priset lite trevligare än rapalas deep taildancer. Torsken går ju in ganska grunt här på våren o sommaren. Synd att dom inte skriver djupgående på alla wobbler. Trumman har ju bra info på dom flesta wobbler dom säljer vilket jag saknar hos dom flesta andra it butiker. Fler förslag mottages tacksamt. Någon som testat heddon hellbender?

Kommentera

Tena! kör med dipsy diver! finns olika storlekar där den största går att få ner till ca 20m!
                    Lycka till!

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                    Startad av minstfarlig, 2024-08-28, 18:46
                    5 svar
                    631 visningar
                    0 gillar
                    Senaste inlägg RK99
                    av RK99

Arbetar...
                    X